×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
موانع ارتقا چغادک به بخش برداشته می شود

جمیری در دیدار یا معاون اول رئیس جمهور به پیگیری خود برای ارتقا شهر چغادک به بخش در این نشست اشاره کرد، و اظهار داشت: جهانگیری در این جلسه قول برطرف شدن این مشکل و برداشته شدن موانع آن را داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از سوک ،نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی  از دیدار خود با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به جهت بررسی مسائل و مشکلات روستاهای هلیله و بندرگاه ناشی از همجواری با نیروگاه اتمی بوشهر و نیز موضوع بخش شدن چغادک خبر داد.

 عبدالکریم جمیری گفت: علی رغم پیگیری های مستمر از سوی انصاری معاون امور مجلس رئیس جمهور برای برگزاری جلسه ای مشترک با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان انرژی اتمی، معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور، استاندار و نماینده بوشهر اما متاسفانه اقدامی از ناحیه وی که از سوی رئیس جمهور این ماموریت را پیدا کرده، صورت نگرفته است.

 وی افزود: در این جلسه به معاون اول رئیس جمهور اعلام کردم که به نظر می رسد در دولت اراده قوی برای حل مساله روستاهای هلیله و بندرگاه وجود ندارد و علی رغم اینکه دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به منطقه سفر، و از نزدیک وضعیت را مشاهده کرد و نیز به مردم قول برطرف شدن این مشکل را داد، اما تاکنون اقدامی برای رفع این مساله صورت نگرفته است.

جمیری با بیان اینکه در حال حاضر فصل تنظیم بودجه است به دولت پیشنهاد کرد، بودجه لازم را در لایحه ببندد و از مجلس مصوبه بگیرد و برای حل مشکل جدی این مردم اقدام کند.

موانع ارتقا چغادک به بخش برداشته می شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به پیگیری خود برای ارتقا شهر چغادک به بخش در این نشست اشاره کرد، و اظهار داشت: جهانگیری در این جلسه قول برطرف شدن این مشکل و برداشته شدن موانع آن را داد.

جمیری تصریح کرد: به گفته معاون اول رئیس جمهور بنا است پرونده شهرهایی که شرایط ارتقا به بخش را دارند، به دولت جهت تصویب ارسال شود.

وی اضافه کرد: در پی مکاتباتی که در گذشته با وزیر کشور مبنی بر ارسال پرونده شهر چغادک با اولویت به دولت انجام شده بود و دستور وی برای اقدام در این خصوص، امیدوارم که با نگاه معاون اول رئیس جمهور و آمادگی دولت برای تصویب این امر، مشکل مردم چغادک نیز به زودی حل شود.

یادآور می شود، دولت به بهانه اینکه قصد دارد طرح تقسیمات کشوری را اصلاح کند، ارتقا برخی شهرهایی که شرایط لازم را دارند متوقف کرده است و شهر چغادک نیز از جمله شهرهایی است که علی رغم اینکه همه کارشناسی ها برای بخش شهر چغادک صورت گرفته و تایید شده است، اما دولت اجازه این کار را نمی دهد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false