×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عفت در جامعه ما به چراغ قرمز رسیده است

یک مبلغ دینی در رزمایش امداد و نجات زینبیون گفت: عفت و حیاء در جامعه ما به حد چراغ قرمز رسیده و آژیر آن به صدا در آمده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از"سپاس"، محمد اسماعیل اسماعیلی نیا در رزمایش امداد و نجات زینبیون در بوشهر، افزود: امداد رسانی و خدمت رسانی بسیج خواهران و برادران در عرصه های مختلف از فلسفه وجودی این نهاد می باشد.

اسماعیلی نیا با اشاره به آمادگی و پیشرفتهای روز افزون بسیج، اظهار داشت: آمادگی بسیج در عرصه های امنیتی، نظامی و جهادی دشمنان را سردرگم کرده است.
وی به اهمیت پیشرفت تکنولوژی اشاره کرد و اضافه کرد: پیشرفتهای روزافزون علم، تکنولوژی و ابزار و وسایل در کنار منافع و سودهایی که برای جامعه بشری دارند تهدیداتی دارند که باید کنترل شوند.
این مبلغ دینی و مذهبی تصریح کرد: این امکانات نه تنها برای ممالک اسلامی بلکه برای جوامع غیر دینی نیز مشکلات عدیده ای بوجود آورده است.
اسماعیلی نیا به دلایل اصلی مشکلات خانوادگی پرداخت و بیان داشت: کم رنگ شدن عفت و حیاء در جامعه که قدیم خیلی کمتر دیده می شد از دلایل اصلی اختلافات خانوادگی و طلاق در جامعه است.
وی عنوان داشت: عفت و حیاء در جامعه ما به حد چراغ قرمز رسیده و آژیر آن به صدا در آمده است و اگر کسی اظهار نماید که شرایط اینطور نیست یا در جامعه حضور  ندارد یا سر خود را زیر کاه کرده است.
وی وضعیت حجاب را در جامعه تاسف بار ارزیابی کرد و خاطرنشان نمود: درد دل کردن زنان و مردان مومن در زمینه های حجاب و عفاف موجود در جامعه، صد من کاغذ می خواهد.
وی با تاکید بر عفت چشم از سوی زنان و مردان، گفت: کنترل چشم مخصوص مردان به تنهایی نیست بلکه زنان نیز باید به این مورد توجه ویژه داشته باشند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false