احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی در خرمشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی در خرمشهر

شهردار خرمشهر از احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی در این شهر خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"،

به نقل از اهواز نوین : محمد حویزاوی عصر امروز در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی کوی ویلای خرمشهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه چمن مصنوعی یکی از پروژه‌های میان مدت شهرداری خرمشهر است که سال گذشته به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

وی از اختصاص اعتباری یک میلیارد تومانی برای اجرایی شدن این پروژه خبر داد، و عنوان کرد: مصوب شد، این پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان در پنج زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهر اجرایی شود و بیشتر مناطق محروم شهر مدنظر است که تا کنون ۷۰ تا ۸۰ درصد کار اجرایی شده است.

شهردار خرمشهر با بیان اینکه هدف نهایی ما احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی است افزود: با هماهنگی اعضای شورای شهر، نماینده و مدیران و بر اساس اولویت بندی و با توجه به نیاز احساس شده در ارائه این نوع خدمات، این زمین چمن نخستین زمین چمن مصنوعی است که در طول هفت ماه اخیر آماده شده است.

وی بر شمارش مکان‌های تعیین شده برای این زمین‌های چمن پرداخت و گفت: قرار است زمین‌های چمن مصنوعی به ترتیب در منطقه «کوی ویلا» و پس از آن در منطقه «عباره»، «پیش ساخت»، «زهیریه» احداث شوند.

حویزاوی اضافه کرد: برای منطقه «جدیده» و «سرحانیه» نیز در برنامه مشابه‌ای داشتیم که درسرحانیه موفق به فراهم کردن زمین نشدیم که نماینده شهر با هماهنگی‌های صورت گرفته موفق شد از طریق زمین شهری، زمینی را به این منظور فراهم سازد.

وی از افتتاح هریک از زمین‌های چمن در هر پنجشنبه خبر داد و اظهار کرد: سعی بر این است که در هر پنجشنبه شاهد افتتاح یکی از این زمین‌های چمن باشیم.

شهردار خرمشهر در پایان از انجام هماهنگی‌های لازم در راستای احداث پارک بانوان خبر داد و عنوان کرد: در خصوص پارک بانوان نیز هماهنگی‌هایی از سوی روابط عمومی شهرداری خرمشهر صورت گرفته و با جدیت پیگیر این کار هستیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false