×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زیارت نامه ازبعید پیامبراعظم (ص) در بوشهر قرائت شد

همزمان با سالروز رحلت پیامبرعظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مراسم معنوی قرائت زیارت‌نامه پیامبراعظم (ص) ازبعید در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از تنسیم   همزمان با سراسر کشور صبح و ظهر امروز در سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) مراسم پرشور، معنوی و عرفانی قرائت زیارت‌نامه حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(ص) باحضور گسترده اقشار مختلف مردم ومسئولان استان بوشهر در مصلاهای جمعه وامام‌زاد‌ه‌های این استان با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم که پس از سوگواری عزاداران برگزار شد، سخنرانان در زمینه اهمیت قرائت زیارت نامه پیامبراعظم (ص) از بعید سخنانی بیان کردند.

برگزاری عزاداری در قرائت زیارت‌نامه پیامبراعظم (ص) از بعید در دیگر نقاط استان بوشهر با شکوه خاصی برگزار شد و مردم متدین و مسلمانان شهرها و روستاهای استان بوشهر از این طریق ارادت خود را به پیامبر گرامی اسلام(ص) ارائه کردند.

بر اساس گزارش خبرنگار تسنیم از دشتستان مراسم عزاداری رحلت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) باشکوه خاصی در مساجد و تکایای این شهرستان برگزار شد و ارادتمندان این حضرت با قرائت زیارت‌نامه از بعید عشق خود را به پیامبر اسلام نشان دادند.

گزارش خبرنگاران تسنیم از گناوه، دیلم، دیر، کنگان، عسلویه، تنگستان، جم و دشتی حاکی است که مردم متدین این شهرستان‌ها با برپایی مراسم عزاداری و قرائت زیارت رسول گرامی اسلام (ص) وفاداری خود را به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) نشان دادند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false