×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۹دی از روزهای فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بدون تردید یوم الله ۹ دی یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از ایر نا نصرالله شفیعی در بیانیه ای درآستانه ۹دی که روز جمعه نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد افزود: نهم دی نماد حضور آگاهانه، مقتدرانه ملتی بود که از ۸ ماه فتنه دشمنان داخلی و خارجی به ستوده آمده بودند و در خروشی بی نظیر میثاق دائمی خود با ولی زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را بار دیگر متجلی ساختند.

وی یادآورشد: فتنه سال ۱۳۸۸ توطئه عمیقی علیه کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که لطمات فراوانی از جمله کاهش ثبات اقتصادی، هتک حرمت ارزش ها و شعائر دینی و بومی از جمله جسارت به قیام عاشورا و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت امام خمینی (ره)، همچنین باعث تزلزل در اتحاد ملی در برابر مخالفان نظام و زمینه سازی و بسط و گسترش تحریم های ناعادلانه بین اللملی، امریکا و اتحادیه اروپا و به دنبال آن تشدید مواضع استکبار بر علیه میهن اسلامی پیرامون حقوق بشر و دموکراسی بهره برداری آنان در سطح بین المللی شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: بدون تردید اگر مردم ولایتمدار، آگاه و بصیر ایران اسلامی حماسه بزرگ و بی نظیر ۹ دی را خلق نمی کردند نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشکلات عدیده ای روبرو می شد.

شفیعی ادامه داد' این امر خسارت هایی به این نظام وارد می کرد که شاید به این سادگی ها قابل جبران نبود کما اینکه هنوز هم برخی از این خسارت ها دامن نظام مقدس جمهوری اسلامی را رها نکرده است.

وی گفت: ۹ دی روایتگر حضور مردمی است که رسالت خود را به خوبی شناخته اند و آنگاه که احساس کنند دشمنان داخلی و خارجی قصد براندازی نظام را دارند با تمام وجود به صحنه می آیند تا با همه هستی خود از میراث پیر جماران پاسداری کنند و برای همیشه لبیک گوی ولی امر زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: گرامیداشت ۹ دی ضرورتی تاریخی و انقلابی در همه برهه ها است که گذر زمان آن را کم رنگ نخواهد کرد.

وی یادآورشد: مردم مسلمان، آگاه ، ولایتمدار و بصیر استان بوشهر همچون سال های گذشته با تمام وجود در پاسداشت این یوم الله و این تاریخ روشن (( ما ایستاده ایم)) تلاش خواهند کرد و ان شاء الله با حضور پرشکوه خود در مراسم مختلفی که به همین مناسبت برگزار خواهد شد مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی خواهند زد.

شفیعی اظهارداشت:مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی همزمان روز سه شنبه در سراسر استان برگزار خواهد شد و در شهر بوشهر نیز این آیین ساعت ۹ صبح در جایگاه نماز جمعه با سخنرانی حضرت آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false