دفتر پدیده شاندیز در بوشهر پلمپ شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دفتر پدیده شاندیز در بوشهر پلمپ شد

نمایندگی امور سهام شرکت پدیده شاندیز در بوشهر، ابتدای دی ماه در خیابان امام خمینی (ره) و در ساختمانی نوساز راه اندازی شده بود که به تازگی این دفتر پلمپ شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  "سپاس"،در ماه گذشته بحث تخلفات شرکت بزرگ پدیده به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شد و اخبار ضد و نقیض از تخلفات گسترده این شرکت و مدیرعامل آن یعنی محسن پهلوان مقدم منتشر شد.

دیری نگذشت که مسئولان قضایی کشور از ممنوعیت هر نوع تبلیغات میدانی و مجازی شرکت پدیده شاندیز خبر دادند و اعلام نمودند که به زودی دفاتر این شرکت در کشور پلمپ و تمام معاملات تجاری آن در بورس متوقف خواهد شد.

در همین راستا دفتر تازه تاسیس پدیده در خیابان امام خمینی بوشهر نیز پلمپ شد تا دستور مقام قضایی در این شهر نیز اجرا شود.

لازم به ذکر است نمایندگی امور سهام شرکت پدیده شاندیز در بوشهر، ابتدای دی ماه در خیابان امام خمینی (ره) و در ساختمانی نوساز راه اندازی شده بود.

پیش تر با دستور دادسرای ویژه مبارزه با زمین خواری تهران، دو دفتر فعال سهام شرکت پدیده شاندیز در تهران رسما توقیف و پلمپ شد. این دستور دادسرای ویژه مبارزه با زمین خواری در راستای رسیدگی به پرونده های جنجالی شرکت پدیده صورت گرفته است.

گفتنی است، از چندی پیش دفاتر فرش سهام پدیده شاندیز در شهر های مختلف کشور مانند تهران و مشهد تعطیل شده و دادستانی کل کشور نیز نسبت به فعالیت و تبلیغات این شرکت هشدار داده اند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false