×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۸۵ درصد واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بوشهر تحویل داده شده است

سرپرست بنیاد مسکن ‌استان بوشهر گفت: ۸۵ درصد واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بوشهر تحویل داده شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، .حمید حیدری‌بریدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، با بیان اینکه سهمیه مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بوشهر ۱۲ هزار و ۷۴۱ واحد بود اظهار داشت: تاکنون ۱۰ هزار و ۵۷۹ واحد آن پایان کار گرفته‌اند و تحویل شده است.

وی  با اشاره به اینکه مسکن مهر در شهرهای زیر۲۵ هزار نفر جمعیت به ۴ روش ساخته شده افزود: مسکن مهر در استان بوشهر از طریق تعاونی‌های مسکن، خیران مسکن ساز، تفاهم‌نامه سه جانبه و خودمالکی ساخته شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهربا اشاره به پرداخت تسهیلات مسکن به این واحدها افزود: تسهیلات مسکن مهر در شهرهای زیر۲۵ هزار نفر جمعیت به هرواحد بین ۲۲ تا ۲۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود که تسهیلات به میزان ۵ میلیون تومان برای تسریع در تکمیل آنها افزایش می‌یابد.

حیدری با بیان اینکه در استان بوشهر ۸۵ درصد واحدهای مسکن مهر این شهرها تکمیل و تحویل شده گفت: بنیاد مسکن استان بوشهر در ساخت و تحویل مسکن مهر در کشور رتبه سوم دارد.

وی تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر ۴۴۳  واحدمسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهربا بیان اینکه پرونده مسکن مهر شهرهای زیر۲۵ هزار نفر جمعیت سال آینده بسته می‌شود افزود: تا نیمه نخست سال آینده تمامی واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بوشهر تکمیل و پرونده این پروژه بسته می‌شود.

انتهای پیام/ آ

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false