×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کشف ۱۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر دریکماه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهرگفت: طی یکماه گذشته درسطح استان و خارج از آن ۱۸۰ کیلو گرم انواع مواد مخدرکشف شده است.

سرهنگ وحید زرین کلاه در حاشیه برگزاری نمایشگاه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهر چغادک در گفتگو با "چغادک نیوز"، گفت: طرح محله محورو پاکسازی نقاط آلوده از لوث خرده فروشان مواد مخدرحق بجای مردم است که در۷۷۰محله اجرا شده است وهر کجا پلیس احساس کند که نیاز است حضور می یابد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تقدیر از همراهی مردم در این طرح اذعان کرد:برنامه مدونی را برای سال ۹۴ جهت آگاه سازی مردم در راستای اطلاع رسانی دردستور کار داریم که در این بحث پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همیشه پیش قدم بوده است.

سرهنگ وحید زرین کلاه بیان داشت: طی یکماه گذشته افرادی که در چندین محله شهر چغادک اقدام به خرده فروشی هروئین، کراک و مواد سنتی و صنعتی می نمودند با همکاری مردم و کلانتری این شهر ۱۰ نفر دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر کشف شده است که بخشی از آنها درنمایشگاه محله محور در چغادک به معرض نمایش درآمده است.

وی با اشاره به کشف ۱۸۰ کیلو گرم انواع مواد مخدرطی یکماه گذشته درسطح استان و خارج از آن بیان داشت: طرح محله محورو پاکسازی نقاط آلوده از لوث خرده فروشان مواد مخدر با عزم جدی ادامه دارد و بازهم این طرح در شهر چغادک اجرا خواهد شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false