شهر کاکی میزبان دو شهید گمنام می شود. | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شهر کاکی میزبان دو شهید گمنام می شود.

فرمانده سپاه دشتی خبر داد: شهر کاکی در تاریخ ۱۳ اسفند میزبان ۲ شهید گمنام خواهد بود که امیدواریم مثل همیشه شاهد حضور خیل عظیم مردم شهرستان دشتی در این برنامه باشیم.

به گزارش "چغادک نیوز"،

به نقل ازترنم دشتی سرهنگ پاسدارعلی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهارداشت:یکی از مسائل اساسی و اولویت داری که دشمنان ما در دستور کار خود قرار داده اند بحث گسترش شبکه های ماهواره ای و اجتماعی است که امروزه رشد و توسعه ی این شبکه ها در کشور ما بیش ازهر زمان دیگری است و یکی از علل اساسی طلاق در جامعه  گسترش و بسط این شبکه های قارچ گونه است که خود مولد و مبلغ سبک زندگی غربی در میان خانواده هاست.

 

وی گفت:بررسی های مقدماتی نشان می دهد که ۴۰ درصد از خانوادهایی که بیش از چند سالی از تاریخ ازدواجشان نگشته است و طلاق می گیرند در واقع مشتری پر وپا قرص همین شبکه های ماهواره ای بوده اند و در شهرستان دشتی نیز متاسفانه چند سالی است که آماراستفاده از این نوع شبکه رو به فزونی است.

غضنفری تاکید کرد:به همین مناسبت سازمان بسیج طی برنامه های از پیش تعیین شده و همچنین در بحث نهضت روشنگری در این زمینه و آگاه سازی خانواده ها در بحث آسیب های این شبکه ها طرح جمع آوری (رسیور و دستگاه ماهواره) و تعویض آن با دستگاه های دیجیتال را در دستور کار خود قرارداده است که در این بین استقبال خوبی نیز از این طرح صورت گرفته است و نزدیک به ۷۰ دستگاه رسیور تحویل سپاه ناحیه دشتی شده است که اگر حمایت مسئولان و سایر ادارات در پشت این طرح باشد این سازمان می تواند در تمامی پایگاه های مقاومت این شهرستان این طرح را گسترش دهد.

فرمانده سپاه دشتی خاطرنشان ساخت:چندی پیش پیکر۱۲۰ شهید گمنام از مرز شلمچه به کشور عزیزمان ایران وارد شد وطی درخواست هایی که از مجموعه اداره ی کل حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و همچنین کشور داشتیم ۲ شهید گمنام به شهر کاکی اختصاص داده شد.

وی در ادامه افزود:۱۱ اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح زمان استقبال از شهدای گمنام از فلکه خالو حسین دشتی تا سپاه ناحیه دشتی است و از بعد از ظهر همان روز نیز در تمامی نقاط شهرستان برنامه هایی در خصوص بزرگداشت این کبوتران خونین بال برگزار می گرددو همچنین شب ۱۱ اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم ((شب وداع با شهدای گمنام)) در مرکز شهرستان برگزار خواهد شد که برنامه های کامل این مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

غضنفری یادآور شد:به همین مناسبت ،عصر روز ۱۲ اسفند ماه برنامه ای در شهر بادوله برگزار می شود وشب نیزدر شهر کاکی میزبان شهدای گمنام ، مراسمی برای بزرگداشت این دو شهید برگزار می گردد .

فرمانده سپاه دشتی در پایان اضافه کرد:روز ۱۳ اسفند ماه مراسم تدفین و خاکسپاری این شهدای گمنام در شهر کاکی برگزار می گرددکه در این روز سعی کرده ایم برنامه های های مشابهی در این خصوص در تمامی بخش های شهرستان و همچنین در سطح روستاها برگزار شود تا بدین وسیله باعث ایجادخیر برکت و همچنین گسترش فرهنگ شهید و شهادت که یکی از عوامل بازدارنده فرهنگ غربی است،شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false