×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رزمایش عشاق محمد رسوالله(ص) در بوشهر برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری رزمایش سپاهیان عشاق محمد رسوالله(ص) در شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس عبدالرضا دشتی، افزود: اقتدار و سربلندی کشور ما در عرصه‌های نظامی و امنیتی تنها متکی به نیروی‌های نظامی و انتظامی نیست چرا که نیروهای مسلح خط مقدم  این عرصه‌ها هستند.

دشتی در خصوص اهمیت برگزاری اینگونه رزمایش‌ها بیان کرد: در حال حاضر وضعیت نظامی و آمادگی نیروهای مسلح به گونه‌ای است که اگر دشمنان و در راس آنها استکبار جهانی بخواهد نگاه چپی به سرزمین ایران اسلامی داشته باشد پشیمان خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر تاکید کرد: اقتدار، عزت و سربلندی کشور ما به ایمان، وحدت، تبعیت از ولایت فقیه و  نیروی مردمی مقاوم و ایثارگر است.
دشتی خاطرنشان کرد: رزمایش بزرگ سپاهیان عشاق محمد رسوالله(ص) توسط بسیجیان حوزه مقاومت کربلا سپاه شهرستان بوشهر از صبح هفتم اسفندماه ما در منطقه عمومی روستای آبطویل شروع خواهد شد و تا هشتم اسفندماه ادامه دارد.

وی به اهداف برگزاری این رزمایش پرداخت و تصریح کرد: مهارت‌های تاکتیکی و بالا بردن توانمندی‌های نیروهای بسیجی برای مقابله با بحران در مواقع اضطراری از اهداف این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: در این رزمایش ۴ دسته از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کربلا شهرستان بوشهر حضور خواهند داشت که تمام اعضاء با ماموریت جدید خود آشنا شده و تمرینات را به نحو احسن و طبق برنامه به پایان می‌رساندند.

دشتی گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی عقیدتی سیاسی، امداد ونجات، تخریب و نظام جمع از دیگر برنامه‌های این رزمایش بود.
 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false