×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توجه ویژه به ورزش استان بوشهر ضروری است

امام جمعه بوشهر با اشاره به کاهش آمار حضور جوانان در عرصه‌های ورزشی گفت: توجه ویژه به ورزش استان ضروری است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری  در دیدار اعضای شورای شهر بوشهر با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد بوشهر اظهار داشت: با وجود نیروهای انسانی متعهد و ظرفیت‌های بالای اقتصادی و صنعتی در استان، باید این استان ویترین توسعه و پیشرفت کشور باشد.

 صفایی بوشهری گفت: ما در استان بوشهر وارث تاریخی هستیم که باید آن را متحول کنیم و بوشهر را در شأن نظام و این جغرافیا کنیم و برای این منظور باید کارهای خیلی بزرگی در استان انجام گیرد.

 امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به معماری بافت قدیم شهر بوشهر، اظهار داشت: در هیچ جای جهان، معماری‌ با آخرین شاخصه‌های بین‌المللی پدافند غیرعامل مانند معماری بافت قدیم بوشهر دیده نمی‌شود.

 صفایی بوشهری در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به برنامه‌های روز بوشهر گفت: برنامه‌های روز بوشهر باید دارای وزن تاریخی و علمی استان بوشهر و در خور نام بوشهر، امام زمان (عج) و حضرت زهرا (س) و مشروع باشد.

 وی با بیان اینکه استان بوشهر آینده بسیار مهمی پیش‌رو دارد، اضافه کرد: در استان بوشهر نباید در تاریخ خود بمانیم بلکه باید از تاریخ خود عبرت گیریم و تجربه کسب کنیم و در زمان حال، فراتر از آن برای آینده طراحی کنیم، استان بوشهر در آینده‌ای نه چندان دور یک استان فراگیر صنعتی خواهد بود و به همین خاطر باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، منابع انسانی از جهت علمی و فرهنگی رشد پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان بوشهر باید همواره چند قدم از زمان جلوتر باشیم، تصریح کرد: باید استان بوشهر را با افق‌های بلند ببینیم و یک طراحی کلان در این استان داشته باشیم.

 صفایی بوشهری در بخش دیگری از بیانات خود، کاهش آمار حضور جوانان در عرصه‌های ورزشی و کاهش جمعیت ورزشکار استان را بسیار نگران‌کننده دانسته و افزود: با ورزش می‌شود جوانان را مدیریت کرد و باید برای کاهش آمار حضور جوانان در عرصه‌های ورزشی، تدبیری اساسی صورت گیرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false