×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حفظ حرمت ایام فاطمیه دوم ضروری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت : حفظ حرمت ایام فاطمیه دوم در عید نوروز ضروری است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه  با تسلیت ایام فاطمیه(س)اظهار داشت:  امسال برنامه‌های دهه دوم فاطمیه که مصادف با عید نوروز است از روز چهارم فروردین طراحی شده و هیئت‌های مذهبی باید فضاسازی مناسبی برای این روزها انجام دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان این که برلزوم بهره‌گیری مناسب از ایام فاطمیه در راستای ترویج فضیلت‌های حضرت فاطمه(س) در جامعه، گفت: از ظرفیت‌های هیئات‌مذهبی، کانون مداحان و شاعران آئینی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی برای حضور حداکثری در این برنامه‌ها استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به این که  حفظ حرمت ایام فاطمیه دوم در عید نوروز ضروری است اظضافه نمود: ستاد شئون فرهنگی استان بوشهر نیز بر همین اساس برنامه‌ریزی خود را انجام داده است.

سروستانی با تاکید  بر این که اساس انقلاب ما دین مدار است وگسترش دین مداری در جامعه امری بسیار مهم است بیان داشت :رسانه‌ها باید  بحث دین مداری را در رسانه‌های خود تقویت کنند.

 وی خاطر نشان کرد : شما اصحاب رسانه به ویژه فعالان عرصه فضای مجازی فرصتی بسیار مناسبی برای نشر پیام های ارزشمند انقلاب اسلامی داریدد و باید تلاش کنید که دین در جامعه تقویت شود و شما نیز به عنوان سرباز انقلاب باید راه شهدا را ادامه دهید.

سروستانی تصریح کرد: در جامعه اسلامی همه افراد با هر نگاه، گرایش و جناحی متعلق به انقلاب اسلامی هستند و دشمن با اختلاف افکنی در سده جدایی این گروه ها از انقلاب دینی است.

وی  عنوان کرد :  اولین تشکل رسانه ای  کشور با نام انجمن اسلامی رسانه در تبلیغات اسلامی کشور راه‌اندازی شده و به زودی در  بوشهررو نمایی می شود .

د

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false