×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
درخواست شورا از مردم درسال جدید

شورای اسلامی شهر چغادک طی پیامی که به این پایگاه خبری ارسال نمود در سال جدید ازمردم فهیم چغادک خواست جهت پیشرفت عمران و آبادانی شهر دیدگاهها، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را به این شورا ارائه دهند

به گزارش "چغادک نیوز"، متن این پیام بدین شرح می باشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

شورای اسلامی شهر چغادک در چهارچوب قوانین و مقررات مربوطه با همکاری مسئولین محترم استان و شهرستان بوشهر تمام سعی و تلاش خود را در جهت حل برخی از مشکلات و بوجود آوردن زمینه توسعه رشد و شکوفایی شهر به کار گرفته و با توکل بر خداوند سبحان و با اتحاد، همدلی، مشورت و رایزنی با صاحب نظران و همچنین تعامل سازنده با ادارات و نهادهای منطقه ای، داشتن روحیه انتقاد پذیری و تکیه بر همدلی مردم شریف شهر چغادک راهی پرفراز و نشیب و صعب العبور را آغازنموده است.

این راه جز به لطف خداوند متعال ومنجی عالم بشریت آقا امام زمان(عج) و پشتیبانی شما عزیزان چیزی ازسختی آن نمی کاهد و دشواری اش را جز با مهر و همدلی شما صالحان کم نمی کند.

ما با پشتوانه ای چنین ارزشمند راهمان را آغاز کردیم، پشتوانه ای که مسئولیتی بس عظیم بر دوشمان می نهاد و لاجرم کاری در خور این همه شکوه و عظمت می طلبید که گوشه ای از تلاشهای خود را جهت استحضار عموم اهالی معروض داریم و قضاوت را به عهده مردم بزرگوار واگذار نماید.

 با روی کار آمدن شورای دوره چهارم و کسب اعتماد مردم لازم بود که این شورا گام هایی را در جهت توسعه امورات مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و اقتصادی شهر بردارد و در پی راه حلی جهت رسانیدن شهر چغادک به جایگاهی که در خورشان ومنزلت مردم شریف و ولایتمدار این شهر باشد قدم بر دارد.

در اینجا ازتلاشهای دلسوزانه مردم فهیم و قدرشناس چغادک که با این شوراهمکاری نموده اند و از زحمات بی شائبه برادر گرامی  جناب آقای مکارم در طول مدت مسئولیت ایشان بعنوان سرپرست شهرداری چغادک صمیمانه تشکر و قدردانی بعمل می آید.

شورای اسلامی شهر چغادک آمادگی کامل خود را اعلام می دارد به منظورپیشبرد اهداف خود در زمینه های عمرانی و آبادانی شهر و ارایه خدمات بیشتر از طرح نقطه نظرات، دیدگاهها، پیشنهادات و انتقادات سازنده شهروندان عزیز استفاده نماید.

 شورای اسلامی شهرچغادک

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false