×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تردد در محورهای استان بوشهر روان است

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: محور دالکی به برازجان و گناوه به دیلم در استان بوشهر پر ترددترین محورهای استان بوشهر است بگونه‌ای که تردد در این محورها نسبت به روزهای عادی ۴ برابر افزایش دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از ناصرون ،سرهنگ جابر پاپری با بیان اینکه تردد در محورهای استان بوشهر روان است، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصادفات جرحی و فوتی در محورهای استان بوشهر کاهش ۳۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به واژگونی خودروها در محورهای مختلف تصریح کرد: بیشترین حوادث رانندگی در محورهای استان بوشهر به سبب واژگونی خودروها در ۳۰ کیلومتری مقصد اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تاکید کرد: رانندگان باید سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب و پرهیز ازسرعت و سبقت غیرمجاز سرلوحه کار خود قرار دهند تا شاهد حوادثی مانند واژگونی خودروها نباشیم.

پاپری آسودگی و ایمنی با التزام به اخلاق، قانون و نظم عمومی شعار پلیس دانست و گفت: این شعار زمانی عملی می‌شود که رانندگان و مسافران همکاری و مشارکت جدی با پلیس داشته باشند.

وی با اشاره به به اینکه محورهای دیلم، گناوه و دالکی به برازجان پر ترددترین محورهای استان بوشهر هستند گفت: محور دالکی به برازجان و گناوه به دیلم در استان بوشهر پر ترددترین محورهای استان بوشهر است به‌گونه‌ای که تردد در این محورها بر اساس آمار سازمان پایانه‌ها و حمل و نقل نسبت به روزهای عادی ۴ برابر افزایش دارد.

به گزارش تسنیم، رئیس پلیس راه استان بوشهربا تاکید بر اینکه عوامل پلیس راه با قاطعیت با رانندگان متخلف و قانون گریز برخورد می‌کنند افزود: سرعت و سبقت غیرمجاز، سبب متوقف شدن ۷۲ ساعت خودرو در مقابل ایستگاه‌های پلیس می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false