موانع اجرای طرح تقسیمات کشوری بر طرف شد/ چغادک به زودی بخش می شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
موانع اجرای طرح تقسیمات کشوری بر طرف شد/ چغادک به زودی بخش می شود

دولت تدبیری کرده است تا جاهایی که شاخصه های لازم را دارند به مرور از ناحیه وزارت کشور معرفی شده، در دولت به تصویب رسده و اعلام شوند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از «استان نیوز»؛ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر چغادک به زودی به بخش ارتقاء می یابد.
عبدالکریم جمیری  اظهار داشت: طرح تقسیمات کشوری در خصوص ارتقای شهر چغادک به مرکز بخش در شرف انجام است.

این نماینده تصریح کرد: دولت یک سال و اندی کار انتقال را به این علت که قصد اصلاح طرح را دارد معطل نگه داشت، ولی معلوم بود با تقاضاهایی که وجود دارد و زمانی که اصلاح مجدد این طرح نیاز داشت، این اصلاح به این زودی صورت نخواهد گرفت؛ لذا دولت تدبیری کرده است تا جاهایی که شاخصه های لازم را دارند به مرور از ناحیه وزارت کشور معرفی شده، در دولت به تصویب رسده و اعلام شوند.

نماینده مردم مرکز استان افزود: با پیگیری هایی که قبل از تعطیلات نوروز داشتم، قرار شده تا از وزارت کشور مکاتباتی در رابطه با بخش چغادک به دولت انجام شود و بنده در همین رابطه با دکتر حاج میرزایی دبیر هیئت دولت نیز صحبت کرده ام و بنا است چنانچه این موضوع با مشکل خاصی مواجه نشود در همین فرصت های آینده در دولت به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه چغادک از شاخصه ها و امتیازات لازم برای ارتقاء به بخش برخوردار است اظهار داشت: لازم بود که این طرح از وزارت کشور به کمیسیون سیاست دفاعی دولت آمده و پس از تصویب در هیئت دولت نهایی شود.

جمیری با اشاره به اینکه این موضوع خواسته خیلی از استانها بوده خاطرنشان کرد: دولت این طرح را به این دلیل که قرار است طرح تقسیمات کشوری اصلاح شود متوقف کرده بود، ولی با فشارهایی که از جوانب مختلف و نمایندگان مجلس به وجود آمد، و اخیرا بنده نیز با معاون اول رئیس جمهور صحبت کردم، گفتند که ما یک فضایی را ایجاد کردیم تا این مصوبه در خصوص آنهایی که شرایط لازم را دارند به اجرا درآید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false