هیچ کس نمی خواهد که ایرانجوان به لیگ برتر صعود کند/ ایرانجوان نیز همانند شاهین به تاریخ می پیوندد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
هیچ کس نمی خواهد که ایرانجوان به لیگ برتر صعود کند/ ایرانجوان نیز همانند شاهین به تاریخ می پیوندد

مدیرعامل تیم ایرانجوان بوشهر ضمن اشاره به اینکه هیچ کس نمی خواهد که ایرانجوان به لیگ برتر صعود کند، گفت: در فصل گذشته این تیم ۱۸ هفته در صدر جدول قرار داشت و مسولین استان هیچ حمایتی نکردند و اگر حتی ۱۰ درصد از مطالبات این بازی کنان پرداخت می شد تیم وضعیت بسیار خوبی پیدا کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،احمد نظرزاده مدیر عامل باشگاه ورزشی ایرانجوان بوشهر در بازی اخیر که در ورزشگاه شهید بهشتی شهر بوشهر برگزار شد در حاشیه این بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بچه های تیم بسیار خوب بازی کردند وتوبمیدان در اختیاربازیکنان تیم ایرانجوان بود.

مدیر عامل باشگاه ایرانجوان ضمن اشاره به اینکه تمامی بازیکنان این تیم بومی هستند، بیان کرد: تیم ایرانجوان بوشهر یک تیم کاملا بومی است که فقط یکی از بازیکنان آن غیر بوبی است.

نظرزاده با اشاره به اینکه تیم ایرانجوان بودجه کافی ندارد، افزود: در مدت ۷ساله اخیر  تیم ایرانجوان بوشهر از جمله تیم هایی بوده است که مدعی سعود به لیگ برتر کشوری بود و به دلیل مشکل مالی این فرصت های طلایی را از دست داه است.

وی ضمن اشاره به حمایت مسولین استان عنوان کرد: تیم های رقیب ایرانجوان بوشهر برای رفتن به شهر های کشور از پرواز های اختصاصی استفاده می کنند در حالی که ایرانجوان بوشهر برای رفتن به استان های همجوار با اتوبوس نیز مشکل مالی دارد و این یک بی عدالتی است که مسولین استان بوشهر از این تیم حمایت نمی کنند.

نظرزاده ضمن اشاره به اینکه تا به حال ۱۸ بازی انجام شده است یادآور شد: مسولین استان بوشهر نسبت به تیم ایرانجوان بی توجه هستند و تا به حال حتی برای تماشای یکی از بازی های این تیم نیز نیامده اند.

وی ضمن اشاره به اینکه هیچ کس نمی خواهد که ایرانجوان به لیگ برتر صعود کند، اذعان داشت: در فصل گذشته این تیم ۱۸ هفته در صدر جدول قرار داشت و مسولین استان هیچ حمایتی نکردند و اگر حتی ۱۰ درصد از مطالبات این بازی کنان پرداخت می شد تیم وضعیت بسیار خوبی پیدا می کرد.

نظرزاده ضمن اشاره به اینکه مسولین منتظر چه اتفاقی هستند که به داد ورزش استان برسند، خاطر نشان کرد: امروز نیز همانند بازی های دیگر حق تیم بوشهری ضایع شد و امتیاز بازی ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم و این کار باعث می شود تا ایرانجوان نیز همانند شاهین به تاریخ بپیوندد.

وی گفت: تیم های امید ایرانجوان و شاهین بوشهر به لیگ کشور راه یافته اند اما از سوی مسولین هیچ تشکری صورت نگرفته است.

  مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر تاکید کرد: در حال حاضر تیم ایرانجوان ۵ بازیکن کلیدی خود را به دلیل مشکلات مالی  از دست داده است که اکر این بازیکنان حضور داشتند پیروزی قطعا حاصل می شد و این تیم متاسفانه یاوری ندارد.

منبع : سپاس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false