تخریب بر اساس قانون بوده است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تخریب بر اساس قانون بوده است

شهردار چغادک گفت: ساختمانی که تخریب شده است بر اساس قانون بوده است و هیچ نامی برای آن ثبت نشده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، در پی انتشار  خبری مبنی بر اینکه شهرداری چغادک اقدام به تخریب قسمتی از یک باب حسنیه به نام قاسم ابن الحسن(ع) واقع درشرق چغادک نموده است و باعث نارضایتی شدید اعضاء این هیئت عزاداری شده بود.

این حسنیه به همت جوانان مذهبی هیئت حسنیه قاسم ابن الحسن(ع)درحال ساخت بوده است و صبح امروز در حالی که اعضای این هیئت قصد منصرف کردن عوامل شهرداری را جهت تخریب داشتند که باعث درگیری شدیدی بین آنها می شود وباحضورکلانتری چغادک و شلیک چندین تیرازجانب مامورین و دستگیری و بازداشت یکی ازفعالین هیئت،  فرصت برای پرسنل شهرداری محیا شده و قسمتی ازحسنیه توسط شهرداری تخریب شد.
 

یکی از اعضای حسنیه در این راستا گفت: شهرداری چغادک در ایام نوروز قصد تخریب حسنیه را داشت و با پیگیریهایی که ما داشتیم قرار بر این بود که مشکل ما بین شهرداری و هیئت در رابطه با صدور مجوزحل شود ولی درعین ناباوری مشاهده کردیم که مسئولین به جای عمل به وعده خود اقدام به تخریب حسنیه نموده اند که موجی ازنارضایتی را دربین اعضای این هیئت فراهم آورده است.

بر همین اساس شهردار چغادک در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی سپاس اظهار داشت: ساختمانی که تخریب شده است در مرحله فنداسیون بوده و هیچ نامی برای آن ثبت نشده است.

واعظی افزود: شهروندان قبل از احداث بنایی در شهر ها اقدام به مجوز ساخت توسط شهرداری ها انجام دهند که متولیان ساخت این بنا هیچ اقدامی برای مجوز ساخت نکردند.

وی بیان کرد: کنار این ساختمان با توجه به نقشه برداری های توسط کارشناسان شهرداری باید کوچه ای به عرض ۸متر باشد که با احداث این بنا به ۶متر تبدیل شده بود.

شهردار چغادک با اشاره به ماده ۱۰۰، عنوان کرد: تخریب بر اساس قانون صورت گرفته است و طبق ماده ۱۰۰ باید در دو مرحله انجام شود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false