×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حسین یکتا: باید به تمدن اسلامی بیندیشیم/ به دلیل پیشروی های انقلاب اسلامی، دشمن برگه های سال های آینده اش را هم رو کرده است

یکتا با بیان اینکه در این جنگ بزرگ است که هیات طراز انقلاب اسلامی اهمیت می یابد، گفت: در این تهاجم فرهنگی، دغدغه¬مندان به انقلاب اسلامی بدون ماموریت دولتی باید وارد جبهه شوند و هر کاری که می توانند انجام دهند.

به گزارش "چغادک نیوز"، اولین همایش هیات های محوری و برگزیده استان بوشهر امروز صبح با حضور حدود ۱۲۰ هیات از سراسر استان و با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سردار حسین یکتا، رئیس قرارگاه خاتم الاوصیا و آبفروش، جانشین جامعه ایمانی مشعر قم در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

حاج حسین یکتا، در این همایش که با همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار شد، در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه معمولا عملیاتهای مهم و خطرناک دفاع مقدس با رمز یا زهرا(س) آغاز می شد، گفت: امسال هم از آنجا که ابتدا و انتهای سال فاطمیه است باید با رمز یازهرا(س) آغاز و بر مشکلات غلبه کنیم.

رئیس قرارگاه خاتم الاوصیا در مورد انگیزه تشکیل این قرارگاه گفت: از وقتی رهبری در مورد تهاجم فرهنگی گفتند به صرافت دور هم جمع شدن افتادیم تا بتوانیم کاری انجام دهیم.

وی افزود: دوم اردیبهشت ۹۲، ایشان به ما فرمودند از مجموعه های منفرد شما کاری بر نمی آید؛ باید جبهه شوید، چون مقابل شما هم جبهه است.

یکتا ادامه داد: مشخص است که جبهه روبرو با طراحی نبرد بزرگ، آماده است که کار را تمام کند.

وی با اشاره به اینکه این جبهه، یک جبهه بسیار حرفه ای و بسیار تخصصی است، گفت: دشمن با سرعت، هر آنچه قرار بود در طی سالها و به مرور رو کند و ابزار دشمنی قرار دهد، یکجا رو کرده که بخشهایی از آن را در فضای مجازی و درگیری های منطقه می بینیم. که همه این دشمنی ها و سرعت اعمال آنها به دلیل موضع قوی گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این نبرد، نبردی آخرالزمانی است، اضافه کرد: دشمن آتش های خود را روی فرهنگ این کشور گرفته است. آنها حتما برگه های متعدد دیگری دارند که باز رو خواهند کرد.

او با اشاره به پیچیدگی تهاجم های دشمن، گفت: اگر روزی مشغول شبهات مربوط به ولایت مطلقه فقیه بودیم، امروز شاهد مسائل اجتماعی تر مثل آزادی های یواشکی و حتی مسائل مربوط به هسته ای هستیم.

رئیس قرارگاه خاتم الاوصیا، افزود: در این موقعیت حق نداریم حداقلی فکر کنیم. می بایست حداکثری و  به تمدن نوین اسلامی بیندیشیم و دست دراز شده تقاضا کنندگان جهانی آرمانهای انقلاب را بگیریم.

یکتا با اشاره به فرموده امام خمینی(ره)، مبنی بر اینکه اگر دشمن بتواند کاری کند از راه آسیب پذیری خودمان است، گفت: دشمن اگر از راهی بیاید، آن راه گنداندن خودمان است و تنبلی، خواب، رخوت و … از این قبیل است.

او با بیان اینکه در این جنگ بزرگ است که هیات طراز انقلاب اسلامی اهمیت می یابد، گفت: در این تهاجم فرهنگی، دغدغه­مندان به انقلاب اسلامی بدون ماموریت دولتی باید وارد جبهه شوند و هر کاری که می توانند انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند منتظر نمانید که فرمان برسد؛ هرکس هرکاری می تواند بکند تا فرمان برسد، گفت: این به معنای یک جنگ نامتقارن و یک جنگ موزاییکی است.

وی اضافه کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این جنگ نامتقارن از بالا به پایین نیست بلکه از پایین به بالاست و ما خودمان باید برای انقلاب کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبری در اوائل بیداری اسلامی فرمودند اگر دیر بجنبیم ۴۰۰ سال عقب می افتیم، گفت: هیئت باید به کلام رهبری و منظومه فکری ایشان مسلط باشد.

او در این میان اخلاص انسان را مهم دانست و گفت: اخلاص معجزه می کند.

منبع: بوشهر۲۴

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false