×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توهین به شهداء و فشار برروی فرزند شهید در یکی ازادارت استان

فردی دریکی از ادارات استان اقدام به توهین تمثال شهداء نموده است وخواستارجمع آوری این تمثال ازاتاق فرزند شهید و فشاراز ناحیه مسئولین بالادستی به وی شده است .

به گزارش "چغادک نیوز"، به گفته منابع آگاه در یکی از ادارات دولت تدبیروامید استان بوشهر و دریکی ازقسمتهای این اداره که فرزند یک شهید مشغول بکارمی باشد واتاق خود را مزین به تمثال شهداء نموده است، توسط یکی ازکارمندان مورد بازخواست قرار گرفته است واز نصب آنها در اتاق گلایه و ابراز ناراحتی شدید نموده و خواستار جمع آوری این تمثال شهداء شده است.

به علت رد درخواست این کارمند ازجانب فرزند شهید، موضوع به اینجا ختم نشده و این کارمند با کمال پررویی این موضوع را به مقامات بالادستی در خارج از استان انعکاس داده است تا ازآن طریق بتواند بر روی این فرزند شهید فشار آورد و یا احیانا آن را از پست و یا شغلش بیکار کند که تا حدودی نیز موفق بوده است و باعث فشار مسئول بالادستی ازطریق استان به وی شده است.

تاکنون این فرزند شهید برحفظ حرمت خون پاک شهیدان پا فشاری نموده است و از جمع آوری آنها امتناع کرده است ولی مشخص نیست رفتارهای نابهنجاراین کارمند و یا سایرین در توهین به شهداء و فشار مضاعف بر فرزند شهید به کجا ختم می شود.

 به هرحال نباید اجازه داد در سالی که به نام (دولت و ملت همدلی و همزبانی) نامگذاری شده است برخی افراد سودجو و فرصت طلب مقام شامخ شهداء را دستاویز انگیزه‌های شخصی و هواهای نفسانی خود قرار داده و به راحتی به شهداء توهین کند و از نصب تمثال شهداء ابراز ناراحتی نمایند، بر همه ما واجب است تا مراقب باشیم که جایگاه رفیع شهداء و خانواده‌های آنان که به فرموده حضرت امام (ره) شهداء چشم و چراغ این ملتند حفظ شود تا خون آنها پایمال نشود.

شهدا در این مملکت با خون خود نهالی را کاشتند تا درانقلاب اسلامی ثمره کارشان را مردم برداشت نمایند، خون های پاک و مطهرشان بر زمین ریخت تا این ملت به عزت دست یابد، توهین به خانواده شهدا یعنی توهین به غیرت و عزت ملت انقلابی ایران اسلامی که ۸ سال بدون چشم داشتی برای دفاع از ناموس و کشورمان از خانواده‌شان چشم پوشیدند و استقلال این کشور را حفظ کردند تا کارمندان بتوانند درادارات استان به مردم خدمت کنند، نه اینکه به خون های پاک ریخته شده توهین کنند و ارزشها را زیرپا گذارند.

در ایران اسلامی که برای استقرار و تثبیت نظام، بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم شده است،اگر شهادت و فرهنگ ایثار به عنوان یک ارزش شناخته نشود در خطرات آتی کشور چنانکه بارها این اتفاق برای کشورهای مختلف رخ داده است بیگانگان به راحتی امنیت و آسایش مملکت را به دلهره و ترس و کشتارمی کشانند و سرمایه های آن را به غارت خواهند برد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false