×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
اسامی روز اول ثبت نام کنندگان نمایندگی مجلس در حوزه های ۴ گانه استان مشخص شد

به گزارش چغادک نیوز: در اولین روز ثبت نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از بیست نفر در حوزه های ۴گانه استان بوشهر ثبت نام کرده اند که تعداد ۱۹ نفر از این کاندیداها ثبت نام آنها نهایی شده و بقیه بدلیل ناقص بودن مدارک، نام نویسی آنها در سیستم ناقص باقی مانده است.

بر این اساس گفته و شنیده می شود در فرمانداری بوشهر ۹نفر، فرمانداری دشتی ۴ نفر، فرمانداری دشتستان ۴ نفر و در فرمانداری کنگان ۲نفر ثبت نام کرده اند که نام نویسی آنها در سیستم انتخابات نهایی شده است که اسامی آنها بدین شرح می باشد.

حوزه بوشهر، گناوه و دیلم

۱٫ بهرام نکیسا ۲٫ ماشالله کشوری ۳ . حسین لعیان ۴٫ رقیه محمدی ۵ . خلیل افروشه ۶ . عباس مینایی ۷ . مهدی صادقیان ۸ . محمد رحیم علوی تبار ۹ . حسین حیدری

حوزه دشتی و تنگستان

۱٫ علی زینبی ۲ . صمد سلامی ۳٫ حسین مرادی ۴ . فرخ بنه گزی

حوزه دشتستان

۱ . محمد رضا دهقان فرد ۲ . حسن اسماعیلی ۳ . محسن بنافی ۴ . ابراهیم رضایی

حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه

۱ .احمد بادام فیروز ۲ . طالب ابراهیمی

لازم به ذکر است: میانگین سنی داوطلبین ۵ نفر ۳۰ الی ۳۵ سال، ۴ نفر ۴۶ الی ۵۰ سال، ۶ نفر ۵۱ الی ۵۵ سال می باشد و ۱ نفر دارای مدرک حوزوی و ده نفر از این افراد کارمند، ۴ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ۱نفر حوزوی، ۱۳ نفر کارشناسی ارشد و ۱ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری می باشند.

گفته می شود حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در اولین روز جهت ثبت نام به فرمانداری بوشهرمراجعه کرده است ولی تلاش های وی جهت نهایی کردن ثبت نام  ناکام مانده است و شنیده می شود شب گذشته وی طی تماس تلفنی با یکی از اعضای ستاد قبلی خود در دوره دهم بدنبال مدارک هویتی خود بوده است.

شنیده می شود: اولین کاندیدای حوزه بوشهر جهت ثبت نام  بهرام نکیسا بوده است که با موتور سیکلت(سیکل) و به تنهایی جهت ثبت نام به فرمانداری بوشهر مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کرده است. /انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false