×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
جهت دفاع از منافع مردم در مدت ۲۱ ماه ۳۰ نطق و ۶ مناظره تلویزیونی داشته ام

به گزارش چغادک نیوز: حجت الاسلام عبدالحمید خدری در نشست با مردم روستای دویره از توابع شهرستان بوشهر اظهار کرد: سوگند خورده ام از مردم دفاع نمایم و از اولویت های کاری من دفاع از حقوق آنان است که در این راه با عهدی که با مردم بسته ام پایبند خواهم بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به تشریح فعالیت های خود در طول مدت نمایندگی خود پرداخت و گفت: بزرگترین مشکل مردم شهرستان بوشهر بحث مشکل روستای هلیله و بندرگاه بود که در اولین نطق خود در مجلس این موضوع را پیگیر شده و توانستیم به دغدغه ۴۰ ساله مردم پایان داده و با تصویب مصوبه ای مشکل خدمات رفاهی آنان را حل کنیم.

وی اضافه کرد: برطرف کردن مشکل اسناد مالکیت تنگک بوشهر، پیگیری منطقه آزاد بوشهر، بخش شدن شهر چغادک که باعث در اولویت قرار گرفتن این شهر شد بخشی از فعالیت صورت گرفته می باشد که همیشه سعی کرده ام به عنوان وکیل شما مردم در مجلس شورای اسلامی خدمت نمایم و خدمات انجام شده نیز دیده شود.

حجت الاسلام خدری بیان کرد: در مدت ۲۱ ماه خدمت در مجلس شورای اسلامی بالغ بر ۳۰ نطق در مجلس داشته ام و ۵ الی ۶ مناظره زنده تلویزیونی که در دفاع از منافع مردم بوده است از دیگر اقدامات صورت گرفته است و تمام تلاش خود را در جهت حمایت از شما مردم انجام خواهم داد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان دغدغه ها و مشکلات مردم این روستا و سعی در مرتفع کردن آن، اظهار کرد: بحث راه اندازی زمین چمن در روستای دویره ان شاالله انجام خواهد شد و با واگذاری زمین آن توسط اهالی روستا سعی داریم در اسرع وقت آن را به سرانجام برسانیم.

این نشست به دعوت شورای اسلامی روستای دویره با حضور مردم این روستا و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان بوشهر و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و مردم این روستا نیز در گفتگویی صمیمی با مسئولان دغدغه ها و مشکلات خود را مطرح نمودند./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false