×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
اسامی ۱۲ کاندیدای تایید صلاحیت شده جدید مشخص شد

به گزارش چغادک نیوز: بر اساس شنیده ها هیات نظارت ۱۲ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر را که عدم احراز صلاحیت شده بودند، تایید کرد که بدین شرح می باشد.

 

در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، فاطمه پولادی، سید محمد حسینی اصل و حسین امیریان؛ در حوزه دشتستان اسماعیل ضیا و کیامرث صالحی نیا؛ در حوزه جنوب استان اسماعیل بیدار، فرشید کلاه کج، عبدالحسین لطفی و عیسی عباسی و همچنین در حوزه دشتی و تنگستان نیز عبدالحسن بهرامی، سید عبدالمهدی ابطحی و حسام چمکوری از جمله تایید شدگان این مرحله می باشند.

 

شنیده می شود در مراحل بعدی قرار است تعدادی از کاندیداهای عدم تایید نیز، تایید صلاحیت شوند.

 

۲۰ بهمن ماه ابلاغ نتیجه بررسی شکایات داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید یا احراز نشده و اعلام نظر در خصوص داوطلبانی که در مراحل قبل مورد تایید قرار گرفته‌اند از سوی شورای نگهبان به هیات نظارت استان اعلام می شود.

 

۲۱ بهمن تا ۲۳ بهمن نیز دریافت شکایت از داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تایید شده لیکن شورای نگهبان نظر به عدم تایید یا عدم احراز دارد اعلام خواهد شد و ۲۴ بهمن تا ۳۰ بهمن هم رسیدگی به شکایت داوطلبانی که در مراحل قبلی مورد تایید قرار گرفته اند ولی شورای نگهبان صلاحیت آنها را تایید یا احراز نکرده اند خواهد بود‌.

۱ اسفندماه نیز ابلاغ نظر شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت همه داوطلبان ردصلاحیت شده به داوطلبان ذیربط و انتشار آگهی اسامی نامزدهای تایید شده انجام خواهد شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false