×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
حقوق بشری آمریکا صرفا تبلیغات و عوام فریبی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به شیوه های جذب مردم به آمریکا توسط دولت این کشور گفت: افرادی که دل به آمریکا بستند و آرزوی رفتن به آنجا دارند و فریب ظاهر این کشور را می خورند، حالا حقوق بشری که آمریکا از آن دم می زند صرفا تبلیغات است و واقعیتی ندارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از "سپاس"، عبدالله فاتحی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه چرا هنوز در این کشور نژادپرستی رواج دارد بیان کرد: در نظام امپریالیسم آمریکا هر کس پول بیشتر داشته باشد از شوکت و حشمت بیشتری برخوردار و محبوب تر خواهد بود، اما سرخ پوستان و سیاه پوستان مورد ظلم قرار می گیرند و تنها راهی که برای آنان باقی می ماند دست زدن به تظاهرات است.

وی افزود: غالب پلیس آمریکا را سفیدپوستان تشکیل می دهند و طبق تئوری آنان، سیاه پوستان، نژاد پرست می دانند و در این نظام با افراد بر اساس دارایی آنان رفتار می شود و حتی این سطح از ارادت و بهایی که به عربستان سعودی می دهند به خاطر پول و نفت است.

فاتحی با اشاره به شیوه های جذب مردم به آمریکا توسط دولت این کشور یادآور شد: افرادی که دل به آمریکا بستند و آرزوی رفتن به آنجا دارند و فریب ظاهر این کشور را می خورند، حالا حقوق بشری که آمریکا از آن دم می زند صرفا تبلیغات است و واقعیتی ندارد.

وی با توجه به بررسی بیشتر حقوق بشر آمریکا بیان کرد: حقوق بشر آمریکایی صرفا عوام فریبی است و کسانی که با اندیشه و افکار آنان مقابله می کنند را مخالف حقوق بشر می نامند وگرنه هیچ جای دنیا به اندازه آمریکا نقض حقوق بشر نمی شود.

 دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر ادامه داد: آمریکا که مدعی حقوق بشر است اولین کشوری است که بمب هسته ای می سازد و در جنگ عراق مقابل ایران، انواع سلاح های کشتار جمعی در اختیار این کشور قرار داد و به عبارتی دیگر آمریکا سردمدار ظلم جهانی است نه مدافع حقوق بشر.

فاتحی در خصوص میزان پایین مشارکت در انتخابات در کشور آمریکا اظهار داشت: در آمریکا دو حزب وجود دارد که به علت جوسازی و فضاسازی که رسانه های آنان انجام می دهند عده ای به پای صندوق های رای کشانده می شوند.

وی ادامه داد: مردم مظلوم آمریکا مانند سیاه پوستان و سرخ پوستان چون زیر استکبار این کشور زندگی می کنند در این انتخابات ها حضور چندانی ندارند.

این فعال سیاسی با پررنگ دانستن نقش رسانه های صهیونیستی در انتخابات عنوان کرد: آمریکایی ها به وسیله سرمایه ای که در اختیار دارند، رسانه ها و نشریات را مدیریت می کنند تا عده ای با آنان همراه شوند، اما واقعیت این است که این کشور از تبعیض شدید درونی رنج می برد.

فاتحی حاکمیت حاضر بر آمریکا را اقلیت سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: این اقلیت با تبلیغات و نفوذ رسانه های خود توانسته اند وجهه خودشان را میان مردم حفظ کنند و با استفاده از این ابزار خود را روشنفکر جلوه می دهند.

وی ادامه داد: حقیقت این است که اقلیت سیاسی بر اکثریت مردم حکومت می کند اما سرمایه داران و قدرتمندان آمریکا با شانتاژ خبری و فریب دادن افکار عمومی، به گونه ای وانمود می کنند که آزادی که در آمریکا است در کشور دیگری نیست.

عبدالله فاتحی تظاهرات و اعتراض های سیاه پوستان را تحت کنترل و مدیریت آمریکا دانست و افزود: روزی می رسد که کارد به استخوان سیاهان آمریکا می رسد و بالاخره نظام غیر پایدار و متزلزل استکبار آمریکا فرو خواهد ریخت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false