×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
false
true
بانک مهر افتصاد سازمان برتر معرقی شد

بانک مهر اقتصاد در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری، در حوزه سرمایه انسانی و مدیریت سلامت اداری به عنوان سازمان برتر معرفی شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  اخبار پولی مالی، مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری با موضوع عارضه‌یابی و شناسایی عوامل بروز فساد اداری در بخش پولی و بانکی با ریاست رضا شفیعی ثابت و با حضورآیت اله ابراهیمی- مدیرعامل بانک انصار، تقی نتاج؛‌ مدیرعامل بانک مهر اقتصاد، فتحعلی- رییس هیات مدیره بانک اقتصاد نوین، فدوی- عضو هیات مدیره بانک ملت، حاجیان- عضو هیات عامل و معاون مطالعات اقتصادی بانک پاسارگاد، برگزار شد.

غلامحسن تقی نتاج- مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به جایگاه ویژه منابع جذب شده بانک مهر اقتصاد اشاره کرد و گفت: این بانک از نظر پرداخت تسهیلات به اقشار کم درآمد جایگاه خوبی دارد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در این مراسم گفت: برای اینکه یک بنگاه اقتصادی بتواند سلامت باشد؛ رعایت برخی متغیرها الزامی است که  متغیر راهبردی از مهم ترین آنها به شمار می رود و باید آن را به سوی سلامت هدایت کرد.

نتاج با تاکید بر قواعد و متغیرهای لازم برای بستر سازی سلامت اداری ادامه داد: در متغیر راهبردی، بنگاه اقتصادی وظیفه دارد مسوولیت بنگاه را به تمامی کارکنان خود واگذار کند و هیچ فرقی در کارمند و رییس وجود نداشته باشد. در این شرایط است که انگیزه در فشار به فساد تبدیل نخواهد شد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با مد نظر قرار دادن کنترل فضای حاکم بر سازمان افزود: هر چه سطح مسوولیت بالا تر برود، نقش افراد نیز افزایش می یابد از این رو باید افرادی را که سالم هستند گزینش کرد تا از هدر رفت امکانات جلوگیری شود. این امکانات تنها مادی نیست بلکه در قالب هزینه انسانی نیز قرار دارد.

نتاج ادامه داد: متغیر سرمایه‌های انسانی در محیط کنترلی بسیار اثرگذار است و زمانی که سرمایه انسانی از ویژگی‌های لازم برخوردار باشد، سازمان هم بستر سالمی خواهد داشت.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با تاکید بر اهمیت سرمایه انسانی در مدیریت سلامت انسانی  و اداری افزود: بانک مهر اقتصاد در سال جاری حدود  400 میلیارد تومان تسهیلات را برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اختصاص داده است.

گفتنی است مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری مورخ ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۳ در سازمان ایرانی مجامع بین المللی برگزار گردید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false