×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
دفتر کانون همبستگی فرزندان شاهد استان در بوشهر افتتاح شد

به گزارش چغادک نیوز: دفتر کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهرطی آئینی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر با حضور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

در این آئین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این کانون، بیان کرد: بنیاد شهید دو وظیفه ذاتی خدمات رسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فراوان دارد را در دستور کار خود قرار داده است.

سیاوش احمدی افتتاح کانون همبستگی فرزندان شاهد استان در این مرکز را بازوی قدرتمندی برای بنیاد شهید دانست و گفت: امیدواریم این کار فرهنگی در جامعه نهادینه شده و با راه اندازی شعبات شهرستانها و با دوری از مسائل سیاسی نیز این کانون بتواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی را ایفا نماید.

محمد جواد فرامرزی نیز در این نشست به تشریح اهداف و برنامه های این کانون پرداخت و گفت: این کانون بنا به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب جهت رسیدگی به امورات فرزندان شهداء، بازگشت روحیه انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال ۹۴ آغاز بکار کرده است و در سال ۹۵ نیز در استان بوشهر توسط فرزندان شهداء تاسیس شده است.

مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر با بیان اینکه به استناد ماده قانونی این کانون جزو سازمانهای مردم نهاد و غیر دولتی می باشد که اساسنامه، اهداف وچشم انداز آن نیز به ثبت رسیده است و دارای ۳۶ نمایندگی استانی است؛ اظهار کرد: کانون دو هدف کلی خود را در جامعه ایثارگری ترسیم کرده است؛ که یکی پیگیری و رسیدگی به مشکلات اداری فرزندان، برنامه ریزی و اجرای کارهای فرهنگی، اجتماعی و هنری برای پیشبرد اهداف خود می باشد.

وی  اضافه کرد: عضویت در اتحادیه بین المللی فرزندان شهدای جهان اسلام که شامل ۲۰۰ عضو از ۱۳ کشور جهان می باشد یکی از مسائل مهمی است که این کانون در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و کانون همبستگی استان بوشهر نیز یکی از اعضای این اتحادیه می باشد که امیدواریم مسئولین استان با درک جایگاه والای این کانون  در جهت خدمات رسانی به فرزندان شاهد، ما را در پیشبرد اهداف آن یاری رسانند./ انتهای پیام

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false