×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
خدری: وزیر کشور استیضاح می شود/آیا استیضاح رحمانی فضلی با انتصاب استاندار بوشهر ارتباط دارد؟

به گزارش چغادک نیوز؛ سوک عبدالحمید خدری با بیان این که وزیر کشور قدردان محبت ها و حمایت‌های نمایندگان نبود گفت که رحمانی فضلی به زودی در مجلس استیضاح خواهد شد.

وی به کارت زردی که رحمانی فضلی چندی قبل از نمایندگان گرفته بود اشاره کرد و اظهار داشت: استیضاح وزیر کشور با حمایت قاطع نمایندگان همراه خواهد بود.

به نظر می رسد انتخاب استانداران در کشور برای رحمانی فضلی حاشیه های زیادی ایجاد کرده است و بعضی نمایندگان از عملکرد آقای وزیر در این زمینه راضی نیستند.

در استان بوشهر نیز انتخاب استاندار با حاشیه های بسیاری همراه بود و هر روز یک نام برای استانداری بوشهر مطرح شد، اگرچه در نهایت و پس از کشمکش های متعدد نمیاندگان بر سر ۱۲ گزینه به توافق رسیدند.

با سخنان خدری اکنون این پرسش پیش می آید که آیا نمایندگان استان بوشهر نیز از انتخاب استاندار این استان ناراضی هستند؟

شب گذشته خبری در پایگاه خبری تحلیلی سوک و سپس سایر رسانه ها منتشر شد که بر اساس آن پرونده عبدالکریم گراوند، سرپرست استانداری بوشهر برای تصمیم گیری نهایی به هیات دولت خواهد رفت.

پس از آن بود که فضای مجازی یکی پس از دیگری به این خبر واکنش نشان دادند و کار تا جایی پیش رفت که برخی فعالین سیاسی اجتماعی کمپینی با عنوان “نه به استانداری گراوند” تشکیل دادند.

امروز اما شنیده شد پرونده گراوند برای تصمیم گیری به دبیرخانه هیات دولت فرستاده شد اما هنوز مشخص نیست سرانجام کدام گزینه استاندار بوشهر خواهد شد.

اکنون باید دید آیا اظهارات خدری در چنین فضایی ارتباطی به انتخاب گراوند داشته یا این که وی منظور دیگری از طرح چنین مساله ای داشته است؟

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false