×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز:  عبدالله نجفی صبح امروز در نشست بررسی برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر با اشاره به جایگاه جشنواره‌های مطبوعاتی در راستای تقویت سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۷ محور با عناوین عمل انقلابی، آزاد اندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و بوشهر، دو قرن مقاومت در برابر استعمار در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش برگزار می‌شود.

وی  با تاکید بر افزایش سطح کیفی تولیدات ارسالی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر افزود: حضور همه فعالان عرصه رسانه به خصوص فعالان در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و سایر موسسه‌های علمی می‌تواند سطح کیفی تولیدات ارسالی در این جشنواره را افزایش دهد.

​مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد:جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی استان بوشهر برگزار می‌شود.

 نجفی گفت: آثاری که از ابتدای آبان ماه ۱۳۹۵ در یکی از رسانه‌ها منتشر شده و به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، نام رسانه و شماره تماس به دبیرخانه جشنواره ارسال شود مورد داوری قرار می‌گیرد.

وی افزود:  علاقمندان می‌توانند برای ارسال آثار خود تا ۲۵  آبان ماه ۹۶ به دبیرخانه این جشنواره و یا به آدرس رایانامه basijrasaneh.b@gmail.com اقدام کنند./ تسنیم

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false