×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
کشف دو محموله ۶۰۰ و ۷۰۰ کیلویی مواد مخدر توسط اداره کل اطلاعات استان

به گزارش چغادک نیوز: ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر نوشت:این میزان مواد افیونی درقالب دو عملیات جداگانه در تاریخ های ۱۸ و ۱۹مهرماه به مقدار ۷۰۰و ۶۰۰کیلوگرم کشف و ضبط شده است.
دراین گزارش که روز چهارشنبه نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد آمده است: این محموله ها پس از بارگیری از یکی از مناطق دریایی استانهای همجوار به جنوب استان بوشهر (شهرستان کنگان) منتقل تا پس از تخیله، برای توزیع به داخل کشور تحویل اعضای باند شود.
روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرده است:درهمین رابطه چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و از آنان سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.
در این گزارش آمده است:پرونده سوداگران برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان بوشهر شده است.
ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان بوشهرآمادگی خود را برای دریافت گزارشهای مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۳و صندوق پستی ۱۱۱۱ اعلام کرده است.
در همین راستا دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر نیز در هفته جاری در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ تن انواع موادمخدر در این استان کشف شده است.
ارسطو ترکمان منش افزود: کشف این میزان مواد مخدر با تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی و سربازان گمنان امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان بوشهر انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان موادمخدر کشف شده در سطح استان بوشهر تریاک است گفت: قاچاقچیان موادمخدر دستگیر شده در این استان بیشتر سرشبکه های اصلی و افراد سابقه دار هستند که قصد داشتند محموله های خود را از مسیرهای حوزه استان بوشهر به استان های همجوار، مرکزی و از طریق دریا به کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند./

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false