×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
همه ماموریت‌های سپاه در حفاظت هواپیمایی موفقیت‌آمیز بوده است

به گزارش چغادک نیوز: سردار علی رزمجو در همایش پنجم دی‌ماه که بمناسبت گرامی‌داشت سالروز استقرار سپاه هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور، اظهار داشت: استقرار سپاه هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور با درواندیشی حضرت امام(ره) واقعا تاریخی بود.

رزمجو با اشاره به اینکه یکی از شاهکارهای حضرت امام(ره) در تاریخ انقلاب اسلامی و در آن شرایط پیچیده انقلاب تاسیس سپاه هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور بود، ادامه داد: سپاه حفاظت هواپیمایی با داشتن کارکنان ولایتمدار، مومن، بابصیرت، آمورش دیده و تجهیزات مدرن و بروز در فرودگاه‌های کشور و بوشهر توانسته با جان و دل این ماموریت خطیر را به بهترین وجه انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های امنیت پایداری در عرصه هوایی با هماهنگی و همکاری ناجا و اداره فرودگاه‌ها انجام و پاسداری نماید، گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور در خطوط هوایی کشور اقتدار و عزت بی‌نظیری خلق کرده‌اند که زبان‌زد عام و خاص در داخل و خارج از کشور شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز خلق این اقتدار با توکل به خدا و به بازوان پر توان حافظان امنیت پرواز متجلی شده است، افزود: امروز سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور نقش خود را درحوزه امنیت پرواز به خوبی ایفا کرده است.

رزمجو با تاکید بر اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور آماده پاسخگویی به تمام تحرکات دشمن در این عرصه است، تصریح کرد: همه ماموریت‌های سپاه در حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور موفقیت‌آمیز بوده است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false