×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مسئول سبک کونگ فو توآ سنتی شهرستان دشتستان معرفی شد

به گزارش چغادک نیوز: در جلسه ای که در دفتر هیئت کونگ فو شهرستان بوشهر با حضور رئیس و دبیرهیئت کونگ ‌فو و هنرهای رزمی استان، رئیس هیئت کونگ فو شهرستان بوشهر، رئیس سبک کونگ فو توا سنتی استان بوشهر و رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان دشتستان برگزار شد، سعید زنگنه طی حکمی به عنوان مسئول سبک کونگ فو توآ سنتی شهرستان دشتستان معرفی شد.

در این جلسه مسعود درخشانیان مسئول سبک کونگ فو سنتی استان بوشهر ضمن تقدیر از زحمات مسئول پیشین این سبک ابراز امیدواری کرد زنگنه با تجارب و توانمندی های بسیاری که دارد هماهنگی با هیئت شهرستان دشتستان و اداره ورزش و رعایت قانون و مقررات را در دستور کار خود قرار داده و در این سمت بسیار مهم و حساس موفق عمل نماید.

لازم به ذکر است:  سعید زنگنه متولد دشتستان، از قهرمانان تکنیکی کشور ویکی از قدرت های اصلی هیئت کونگ فو دشتستان میباشد است که بارها مدال طلای مسابقات کشوری را برای استان بوشهر به ارمغان آورده است و از مربیان با سابقه و موفق استان بوده و چندین باشگاه فعال که در سطح کشور قهرمانی های بسیاری را کسب کرده اند مدیریت می نماید.

کونگ فو توآ سنتی نیز از سبکهای قدرتمند هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر می باشد که در سال مدالهای رنگارنگ کشوری در بخش سبکی و فدراسیونی را برای استان کسب کرده است./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false