×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
گردهمائی روحانیون مستقر استان در بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، با حضور حجت‌الاسلام حسن رقیمی مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و روحانیون مستقر استان گردهمائی روحانیون مستقر استان ۴ بهمن ۹۶ ساعت ۹ صبح در تالار شهدای نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد.

مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: طرح استقرار از ۲۴ سال پیش برگرفته از فرمایشات مقام عظمای ولایت در قم، به‌عنوان یکی از طرح های موفق سازمان اجرا شد که به موجب آن روحانیون مستقر با بهره مندی از حداقل امکانات و مزایا در مناطق محروم به ارائه خدمت می پردازند.

حجت‌الاسلام رقیمی افزود: روحانیون در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از رصد گرفته ایستادگی در برابر سد دشمن در حد توان با کار فرهنگی لطیف و ظریف و با دلسوزی پدرانه برای اقشار مختلف نسل جوان به‌ویژه نسل جوان به ایفای نقش می پردازد و روحانیون مستقری داریم که در سطح کشور الگو هستند.

در بخش دیگری از این نشست حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از حربه های دشمن ترویج سیاهنمائی بین مردم است، در حالی که نظام اسلامی خدمات ارزشمندی ارائه داده استو نقش روحانیون در مبارزه با دشمنان و تبیین ارزش های انقلاب بیش از هر زمان دیگری تاثیرگذار است.

در این برنامه کلیپ منتخبی از مستند در امتداد فلق شامل فعالیت های چهار تن از روحانیون مستقر استان بوشهر که از شبکه سراسری سیما پخش شده بود، به نمایش گذاشته شد و حجت‌الاسلام زاهدی روحانی مستقر، مهندس خادمی دبیر شورای فرهنگی و مهندس جعفری، مجری طرح نیروگاه اتمی به بیان سخنانی پرداختند.

گفتنی است، در این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر اقامه شد و پس از آن روحانیون شرکت کننده از مرکز اطلاع‌رسانی نیروگاه اتمی بازدید به عمل آوردند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false