×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
دهیاران ۴۰۰ روستای استان به عنوان مسئولین ستاد دهه فجر روستا منصوب شدند

به گزارش چغادک نیوز:  نصرالله شفیعی در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه کمیته‌های ۲۰ گانه  این ستاد  برنامه‌های مختلف برای شهرها و روستاهای استان بوشهر تدارک دیده‌اند اظهار کرد: ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر برگزاری مطلوب و باشکوه برنامههای دهه فجر تاکید دارد و این برنامهها در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر با شکوه خاصی برگزار میشود.

وی با بیان اینکه۱۱ تا ۱۵ بهمن مصادف با ایام فاطیمه است افزود: در این ایام برنامه‌های دهه فجر با حفظ حرمت ایام فاطیمه در نقاط مختلف برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه گلبانگ انقلاب در مدارس استان بوشهر نواخته می‌شود تصریح کرد: به سبب اینکه ۱۲ بهمن مصادف با پنج‌شنبه است گلبانگ انقلاب روز شنبه ۱۴ بهمن در مدارس استان بوشهر نواخته که این مراسم به صورت نمادین در دبیرستان سعادت بوشهر برگزار می‌شود.

شفیعی با اشاره به برنامه‌های نخستین روز  ایام دهه فجر خاطر نشان کرد: مراسم روز ۱۲ بهمن‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و با حضور صفارهرندی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از سالهای قبل برگزار میشود  بیان کرد: مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه از محل بسیج مرکزی بوشهر واقع در خیابان امام خمینی(ره) تا میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود و سخنران  این مراسم  آیت‌الله سید احمد خاتمی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تعیین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: دهها عنوان برنامه ویژه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهر و مناطق روستایی و عشایری  استان بوشهر  به اجرا در می آید.

شفیعی با بیان اینکه حکم دهیاران در ۴۰۰ روستای استان بوشهر به عنون مسئول ستاد دهه فجر روستا صادر شده است تصریح کرد:  مردم ۳۷ شهر و ۴۰۰ روستای استان بوشنهر در ایام دهه فجر میزبان جشن‌های این ایام هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false