×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار ۱۸ اسفند برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز: سردارعلی رزمجو بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار با بیان اینکه یکی از نیازهای انقلاب  اسلامی تقویت روحیه استکبارستیزی است اظهار داشت: در برگزاری کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار در اقشار مختلف مردم استان بوشهر  فرهنگ استعماری ستیری در بین مردم احیا می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری چهارمین کنگره  بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعماردر بوشهر خبرداد و  گفت: چهارمین کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار  ۱۸ اسفند همزمان با روز بوشهر با حضور شخصیت‌های برجسته  استانی، ملی و بین‌المللی در بوشهر برگزار می‌شود.

سردار رزمجو با بیان اینکه  درسه دوره برگزاری این کنگره  مردم حضوری فعال داشتندخاطر نشان کرد:در طول برگزاری  کنگره یاد شده در سه سال گذشته شاهد حضور اقشار مختلف مردم و جریان‌های سیاسی متفاوت بودیم که نشان می‌دهد همه مردم خود را سهیم در این حماسه‌ها می‌دانند .

وی با اشاره به اینکه امسال این کنگره با کیفیت مناسب‌تری برگزار می‌شودگفت: انتقال فرهنگ استکبارستیزی به نسل‌های مختلف و به ویژه نسل جوان  از اهداف برگزاری   کنگره  بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار است.

رزمجو، برگزاری این کنگره را یادآور حماسه مردم استان بوشهر با استعمارگران دانست و تاکید کرد:  پیشینه حماسی تاریخ بوشهر که سرشار از ایثار است بر کسی پوشیده نیست که باید این حماسه‌ها بازگو و واکاوی شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در پیش و هنگام پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و پس از آن شاهد حماسه‌آفرینی‌های مردم بوشهر در مقابل استعمارگران بوده‌ایم که از این باب استان بوشهر در نوع خود منحصر به فرد است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false