×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
۳۵ میلیارد تومان بیمه بیکاری و پاداش ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان پرداخت شد

به گزارش چغادک نیوز: یونس خسروانی در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار کرد: تامین اجتماعی از سازمانهای بنیادین بشر قلمداد می شود و دو سازمان بین المللی مسئول گسترش مقوله تامین اجتماعی در سطح دنیا می باشند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه تامین اجتماعی در سه بخش بیمه ای، درمان و سرمایه گزاری تقسیم می شود بیان کرد: ۱۵ شعبه تامین اجتماعی در استان فعال می باشد وهم اکنون ۸۰ درصد جمعیت استان بوشهر نیز تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۵/۵ میلیارد تومان پاداش ازدواج داده شده است، اضافه کرد: در ۱۰ ماه سال جاری ۴ میلیارد تومان پاداش ازدواج واگذار شده است که در ماه های منتهی به سال این رقم افزایش خواهد داشت.

خسروانی با اعلام اینکه مقارن با دهه فجر تمام شعب استان ملکی شده اند که باید این را جشن بگیریم، افزود: در اقدامی جهادی در مدت ۱۰۰ روز با بسیج تمام امکانات تمام شعب استان تحت مالکیت سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته اند که آخرین شعبه ما در شبانکاره می باشد که با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان در یک طبقه و ۴۲۰ متر زیر بنا احداث شده است و در دهه فجر افتتاح شده و مردم می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه رضایت مندی مردم، ایجاد رفاه اجتماعی و چابک سازی از اهداف سازمان می باشد،  گفت:  سازما تامین اجتماعی در راستای انجام ماموریت های خود و ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی، هنرمندان را تحت پوشش قرار داده است که در همین راستا حمایت و تجلیل از استاد صغیری از مفاخر هنر استان از نمونه های بارز آن می باشد.

خسروانی  خاطر نشان کرد: ۲۵۰۰نفر از خدمات بیمه بیکاری برخوردار می باشند که در همین راستا ۳۱ میلیارد تومان مستمری بیمه بیکاری در ۱۰ ماه امسال به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه  اداره کل تامین اجتماعی استان در بخش بیمه و درمان درسال قبل بیش از ۷۲۵ میلیارد تومان هزینه کرده است، اظهار کرد: ۳۴۰ میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای در ۱۰ ماه امسال هزینه شده است که پیش بینی می‌شود این میزان تا پایان سال به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

معاونت درمان اداره کل تامین اجتماعی استان نیز سازمان را از نهادهای مردمی خواند که نقش مهمی در پیشبرد اهداف آرمان های انقلاب داشته است و در ادامه بیان کرد: درمان مستقیم سازمان در مراکز ملکی و درمان غیر مسقیم تامین اجتماعی نیز طی قرار دادی به مردم ارائه می شود.

ابراهیم پور حکیمی به اعتباران این بخش اشاره کرد و گفت: ۳۰ درصد اعتبارات در درمان مسقتیم و ۷۰ درصد در درمان غیر مستقیم هزینه می شود و در سال ۹۵ اعتبارات درمان این اداره کل ۱۹ هزار میلیارد تومان بوده است که ۱۷ هزار میلیارد در درمان مستقیم وغیر مستقیم و مابقی برای ارتوز و پروتز در سطح استان بوشهر هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخت های فعال یکی از شاخصه های مهم یک جامعه است که هزینه زیادی دارد، افزود: در حال حاضر با دارا بودن ۲۵۷ تخت بستری در استان و جذب اعتبارات ۵۶/۷ درصد رشد را داشته ایم و بر همین اساس در سال ۹۲ سهم تخت های استان نسبت به کشور ۱/۹۱ و در سال ۹۶ نیز از ۱۰۰ تا ۲/۸۵ صدم می باشد ./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false