×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
جایگاه سی ان جی شهر چغادک همچنان تعطیل و در هاله ای از ابهام

به گزارش چغادک نیوز: جایگاه سی ان جی شهر چغادک که به همت واعظی شهردار وقت و شورای چهارم این شهر راه اندازی شده است باعث رفع مشکلات بسیاری از مردم چغادک و روستاهای اطراف شد و موجی از خرسندی را در شهر بهمراه داشت؛ ولی هم اکنون بدلیل تعطیلی دو ماهه و بوجود آمدن مشکلات زیادی برای مردم، این خرسندی به یاس  و نا امیدی از شهرداری و شورا تبدیل شده است و همچنان مردم بلا تکلیف و سردرگم می باشند.

شنیده ها حاکی است؛ شرکت گازآوران مارون که متصدی فروش گاز جایگاه سی ان جی چغادک بوده است؛ ۱۳آذرماه طی قرار دادی که به مبلغ ماهانه ۲۳ میلیون تومان با شهرداری داشته است به اتمام رسیده است و جهت تمدید قرار داد نیز با سد شورای شهر که خواهان پرداخت ۲۸ میلیون از این متصدی بوده، مواجه شده است.

گفته های مردمی حاکی از آن است؛ در پی درخواست ریاست شورا مبنی بر افزایش قیمت و تمدید نکردن قرار داد قبلی، پیمانکار بدلیل به صرفه نبودن و بی تدبیری شورا در تمدید قرار داد؛ ایستگاه را تعطیل کرده است.

براین اساس؛ بدلیل ضعف در مدیریت سرپرست شهرداری و شورا که ناشی از نداشتن تخصص لازم و تبحر در امورات فنی می باشد، طی دو ماه ضرری حدود ۴۶ میلیون تومان به شهرداری وارد شده و باعث بیکاری و نارضایتی دو ماهه پرسنل بومی این ایستگاه شده است .

براساس شنیده های این پایگاه خبری؛ هم اکنون شرکت پیشگامان صنعت نفت به نمایندگی فردی به نام قربانی اهل کرج در حال متقاعد ساختن ریاست شورا و شهرداری به قیمت پائین بوده که امیدواریم در آینده ای نزدیک به تفاهم لازم با شهرداری دست یابد که بازهم باوجود متضرر شدن شهرداری؛ بدلیل مرتفع شدن مشکلات شهروندان و رهایی یافتن از تعطیلی بی مورد، به نفع مردم است.

انتظار می رود مسئولین با تامل، اندیشه، مشورت، اتحاد و همدلی بهتر و بیشتری سرنوشت شهر را طوری رقم زنند که مردم خوشنود باشند و آنان رستگار./ انتهای پیام

 

false
true
false
true
  1. شهروند

    اقای کارگر یه کار مثبت و جدیدی که نکرد برامون داشته های قبلی مون هم پایمال کرد که ……

  2. همشهري

    به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
    خسته نباشید به اقای کارگر

  3. حاجيان

    امیدوارم مبلغ قرارداد جدید پوشش این خسارت پنجاه میلیونی رابدهد

  4. Ali

    اخر عاقبت دو دستگی همینه

  5. ناشناس

    ای کاش انسان ها خود را مسول بدانند ومردم مطالبه گر باشند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false