×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تحمیل هزینه سنگین به شهرعلیرغم تذکر عضو شورا به شهردار

مهدی بختیاری در گفتگو با چغادک نیوز پیرامون پروژه زیرسازی و آسفالت کوچه های سلمان، ایمان ۱ و ایمان ۲ گفت: علیرغم تذکر فنی اینجانب به شهردار پیرامون مشکل زیرسازی و رعایت نکردن اصول فنی و آسفالت نکردن کوچه های ایمان۱و۲ و سلمان؛ متاسفانه برخلاف نظر کارشناسی داده شده بدلیل نامعلوم پیمانکار اقدام به آسفالت این کوچه ها کرد و باعث به هدر رفتن بخش عظیمی از سرمایه شهر شد.

عضو شورای اسلامی شهر چغادک با اشاره به اینکه گام نخست و مهم برای اجرای اصولی و صحیح، مطابق معیارهای فنی مهندسی؛ انتخاب یک پیمانکار متخصص و متعهد می باشد، اظهار کرد: انتخاب نامناسب پیمانکار کوچه های یاد شده توسط قائم قنبرپور سرپرست وقت شهرداری با هماهنگی ریاست شورا در مناقصه صورت گرفته، باعث شد مشکلات عدیده ی فنی که در ذیل به آنها اشاره می شود؛ رخ دهد.

وی افزود: این پروژه دارای مشکلات فنی بسیاری می باشد که یکی از آنها رعایت نکردن زیر سازی برابر تیپ مقطع ارسالی به شورای شهر می باشد که باعث نبود مصالح مناسب جهت قطع ارتباط آب با لایه روسازی شده و این امر موجبات ترکیدن آسفالت را فراهم آورده است .

بختیاری اضافه کرد: از دیگر موارد قابل توجه؛ نبود یک شیب بندی مناسب در طول و عرض کوچه می باشد که خود باعث کاسه ای شدن برخی نقاط سطح و در تبع آن جمع شدن آب در جاهای ذکر شده می باشد که این مورد موجبات از بین رفتن آسفالت در زمانی بسیار کوتاه فراهم می کند.

این عضو شورا با اشاره به هدررفت سرمایه مردمی در پروژه، عنوان کرد: دفاع از حق و حقوق مردم جهت از بین نرفتن سرمایه های شهر به عهده بنده بوده که برابر تیپ ارسالی تنها درصد پائینی از حجم مصالح مورد نظر شامل ۲۰سانتیمتر ماکادم، ۲۵ سانتیمتر مخلوط سرندی، بیس۱۰ سانتیمتر و آسفالت گرم( ۰-۱۹) استفاده شده است.

مهدی بختیاری با بیان اینکه کوچه ایمان ۲ قبلا با مصالح دست ریز پر شده است، اظهار کرد: خاک برداری که یکی از آیتم های تیپ مقطع است که لازم الاجرا بوده و متاسفانه در این پروژه انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر چغادک خاطر نشان کرد: با توجه به آیتم های ذکر شده بر خود لازم دانستم جهت پیشگیری از انجام موارد مشابه و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های مردم مسائل را مطرح و به اطلاع مردم ولایتمدار، همیشه در صحنه و پیگیر شهر چغادک برسانم./ انتهای پیام

false
true
false
true
  1. ناشناس

    سلام واقعا متاسفم هدف فقط بستن دهن مردم بوده و اینکه اونها را برای مدتی راضی نگهدارن اقای بختیاری شما چرا شما که میدونید این اتفاث میفته چرا جلو این کار نگرفتید واقعا دلم برای سرمایه و بودجه بیت المال که اینجوری مصرف میشه میسوزه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false