×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر و جشن انقلاب در عالیشهر برگزار می شود

به گزارش چغادک نیوز: هاشم رنجبریان خبرداد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر و جشن انقلاب همراه با برنامه های شاد و متنوع و ضبط برنامه گلگشت شونشینی جهت پخش از صدا و سیما با حضور حسن غلامی مجری و کمدین جنوب ایران توسط شهرداری عالیشهر و ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

روابط عمومی شهرداری عالیشهر اضافه کرد: این جشنواره جمعه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ در محوطه داخلی پارک جنگلی، غرب محل جدید بازار هفتگی عالیشهر اجرا می شود و شرکت عموم مردم در این جشنواره نیز آزاد بوده و خواهران و برادران می توانند در بخشهای مختلف این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردمی در جشنواره های قبل این شهرداری خاطر نشان کرد: این جشنواره ساعت ۹ صبح با اجرای مسابقات ورزشی و برنامه های ویژه کودکان که شامل تیراندازی، تیرو کمان، بسکتبال، والیبال، دارت، طناب کشی، میدان موانع، پرش طول، تنیس روی میز، نقاشی روی صورت، ساخت کاردستی، نقالی خوانی، قصه گویی و نمایش خلاق و.. اجرا می شود که علاقمندان به شرکت در مسابقه باید در ساعت مقرر در این محل حضور یابند و شانس خود را جهت برنده شدن محک زنند.

رنجبریان ادامه داد: نمایش اسب، طرح دستی، موسیقی حماسی و شاد از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره می باشد و در ساعت ۱۴ نیز جشنواره غذاهای بومی و محلی در این محل انجام می شود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره نیز غذاهای بومی مناطق مختلف ایران را می توانند در این جشنواره به معرض دید عموم گذاشته و در بخش مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری عالیشهر در طرح شور و نشاط اجتماعی همیشه پیشتازسایرشهرداری ها بوده است، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی باعث ایجاد شور، نشاط و انگیزه و امید مضاعف در بین شهروندان شده و موجبات سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false