×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت از انقلاب را به گوش جهانیان خواهند رساند

مهدی هنردیده در گفتگو با چغادک نیوز  گفت : یکی از نشانه‌های نمود وحدت‌، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است تا پاسخی قاطع به همه دشمنان انقلاب باشد مردم ولایتمدار استان بوشهر بار دیگر با حضور پر شور و انقلابی حمایت خود را با آرمانهای انقلاب اسلامی به گوش جهانیان خواهند رساند.

مسول اخبار و رسانه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر ملت ایران را شجاع ، جهادگر و شهادت طلب دانست و افزود: امروز از نظر سیاسی ونظامی نسبت به گذشته بسیار پیشرفت کرده‌ایم و به ملتی شجاع و جهادگر و شهادت‌طلب و ایثارگر درمنطقه تبدیل شده‌ایم. کشوری که از نظر نظامی و علمی و تحقیقاتی در حد بسیار پایین بود.

عضو شورای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با تاکید بر اینکه دین از سیاست جدا نیست گفت : انقلاب اسلامی ما به کسانی که می‌خواستند دین و سیاست را دو مقوله جدا نشان دهند، ثابت کرد که با تکیه بر مکاتب علوی و حسینی و فاطمی دین و سیاست توام با همدیگر هستند.

وی در پایان با اشاره به حمایت مسولین و ارایه تسهیلات ارزان قیمت به منظور اشتغال زایی و جذب سرمایگذاران بخش خصوصی افزود: حوزه خدمات در هر شهری اشتغال و درآمد ایجاد می کند مسولین استان به صورت جهادی  با ارایه بهره‌گیری از تسهیلات ارزان قیمت به منظور اشتغال‌زایی و ایجاد کارگاه‌های کوچک کسب و کار به خصوص در روستاها باعث هر چه بیشتر توسعه اقتصادی شوند ، حل مشکلات روستائیان و ارائه خدمات مناسب به‌نوعی حمایت از تولید و جلوگیری از مهاجرت است باید با ارائه خدمات با کیفیت و حرکت اقتصادی مناسب ، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در این عرصه جذب نمود .

هنردیده با تشکر و قدردانی از حضور مسولین  جهت افتتاح طرح‌های دهه فجر، با بیان اینکه ظرفیت های استان  باید برای توسعه و پیشرفت بیشتری دیده شود، گفت: استان بوشهر  دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان است که ازجمله آنها می‌توان به بخش کشاورزی وشیلات، گردشگری، و یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های متمرکز گاز دنیا در عسلویه اشاره کرد، اما باوجوداین همه ظرفیت وجود بیکاری فراوان و تعطیل و نیمه تعطیل بودن  بعضی واحدهای شهرک صنعتی و تولیدی ، کمبود آب و اعتبار همچنان مردم را آزار می‌دهد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false