×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
اظهارنظرهای بوشهریها پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران

به گزارش چغادک نیوز: برخی از مردم و مسئولین در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کردند.

در این اظهار نظرها آمده است:

نصرالله شفیعی روزنامه نگار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، خود انقلاب اسلامی است

انقلاب اسلامی ایران پدیده ی منحصر به فرد قرن بیستم بود که با رهبری امام خمینی(ره) و حضور پور شور ملت ایران و شهادت هزاران نفر از مردم توانست دیور استبداد را سرنگون سازد و جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورد، دستاوردهای انقلاب اسلامی فراتر از آن است که در یک سخن کوتاه آورده شود ولی به نظر من یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، خود انقلاب اسلامی است بدین معنا که وقوع این انقلاب ثابت کرد که اگر ملتی تصمیم گرفت آزاد زندگی کند و حاکمیت جور را از بین ببرد می تواند و این بزرگترین الگوی همهی ملت هایی است که آرزوی استقلال و آزادی را دارند.

مهرداد جشنی پور فعال رسانه ای و سرپرست خبرگزاری فارس:

انقلاب اسلامی یکی از دمکرات ترین ساختارهای نظام سیاسی است

انقلاب اسلامی ایران با داشتن مشروعیت مردمی یکی از دمکرات ترین ساختارهای نظام سیاسی مبتنی بر مردم سالاری دینی را در فضای دو قطبی اواخر دهه هفتاد میلادی در منطقه پر آشوب خورمیانه پایه گذاری کرد که پس از چهل سال و در حالی که کشور با تحرکات بیگانگان با عملیات های ترور، جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه مورد تهاجم قرار گرفت اما توانست در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دستاوردهای فراوانی کسب کند که در شاخص های منطقه ای و جهانی قابل دفاع است.

حجت الاسلام خدری امام جمعه چغادک:

با وجود داشتن ماهیت فرهنگی انقلاب، پیشرفتهای صنعتی و فناوری از دستاوردهای انقلاب است

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حاکمیت ارزشهای الهی می باشد که دین و ارزشهای دینی در جوامع حاکم شود و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران این دستاورد عظیم را در پی داشت که ارزش دینی مورد توجه قرار گرفت؛ با اینکه ماهیت انقلاب اسلامی بیشتر جنبه فرهنگی داشته ولی پیشرفت-های صنعتی و فناوری زیادی را نیز در پی داشته است و حتی تحلیل گران غربی که اندکی انصاف داشته باشند به این پیشرفت ها اعتراف دارند.

با وجود توطئه های پیچیده قدرت های استکباری و تحمیل جنگ نابرابر علیه نظام نوپای اسلامی و سپس تحریم های اقتصادی سنگین، پیشرفت های زیادی در عرصه عمران و سازندگی و تولید، بهداشت و درمان، کشاورزی  و صنایع دفاعی داشته ایم به گونه ای که امروز دور افتاده ترین روستاها نیز از بسیاری از امکانات برخوردار و بهره مند شده اند که قبل از انقلاب در محرومیت شدید بودند؛ انقلاب اسلامی از نظر فرهنگی نیز دستاوردها و رشد کمی و کیفی بالایی را در پی داشته است. تلاش برای با سواد سازی افراد جامعه که قطعاً چندین برابر قبل از انقلاب شده است. و نیز رشد جامعه دانشجویی که باعث حضور علمی فعال دانشگاههای ایرانی در رقابت های بین المللی شده است.

مبین شجاعی مقدم فعال رسانه ای و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سپاس:

انقلاب امکانات کلان شهرها را به روستا ها برد

همین که امروز اهالی روستا و شهر به راحتی و به صورت یکسان از هر اطلاعاتی به وسیله رسانه ها و گسترش تلویزیون و اینترنت در ایران برخوردار می شوند از دستاوردهای انقلاب است.

چرا که در دوران همه رژیم های حاکم بر کشور ایران تفاوتی بسیار زیاد بین شهر و روستا و بین برخی از شهرهای کوچک بوده است، اما بعداز پیروزی انقلاب امکانات در روستاها به گونه ای شد که امروز همه امکانات شهرهای کلان در روستاهای کوچک دیده می شود.

اکبرتوسلی عضو شورای اسلامی شهر بوشهر:

استقلال کشور و عزت مردم از دستاوردهای انقلاب است

امروز نزدیک به ۴۰ سال از سقوط رژیمی که مقدرات ایران اسلامی را به سمت حاکمیت و نظارت غرب به ویژه آمریکا معطوف و گره زده بود می گذرد . استقلال و عزت ایران در دوره پس از انقلاب اسلامی زبانزد خاص و عام ملت های دیگر است . این انقلاب محصول خواست و تصمیم ملت ایران است و یکی از شعارهای اساسی ملت ایران در دوره انقلاب یعنی *” استقلال “* تحقق یافته است.

رهبرمعظم انقلاب در این خصوص بیان نموده است: همان طور که بارها گفته ام مردم در انتخابات آزادند و احتیاج به قیم ندارند و هیچ فرد یا گروه و دسته ای حق تحمیل فرد و یا افرادی را به مردم ندارند.

محمد حسن رفعت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد بوشهر:

شایسته سالاری و ترویج روحیه ایثار و فداکاری از دستاوردهای انقلاب است

دستاوردهای این نظام آن است که ارزش‌های والای اسلامی، روز به روز، از جایگاه رفیع‌تری در جامعه برخوردار می‎شوند، عدالت بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار می‎گیرد، از وجود تبعیض‌های ناروا کاسته می‎شود، شایسته‌سالاری بر امور جامعهٔ اسلامی حکم‎فرما می‎گردد، و روحیهٔ ایثار و فداکاری ترویج می‌شود.

صادق رسولی کارگردان برنامه های تلویزیونی:

برپایی جشنواره ملی و بین المللی فیلم فجر در سالگرد انقلاب از دستاوردهای نظام است

پس از بهمن پنجاه وهفت و  با رویکرد انقلابی، حاکمیت بخشی از سینمای این‌دیار به این سمت هدایت شد و آثاری در این زمره تولید شد.یکی از پارامترهای ادامه دهنده این‌مسیر و ایجاد انگیزشی آن برپایی  جشنواره ملی و پس از آن بین المللی فیلم فجر در سالگرد انقلاب البته با‌تنوع موضوعی و‌مفهومی ست که امسال سی و ششمین دوره آن درحال برگزاری می باشد. مهمترین بخش رقابتی آن سودای سیمرغ به شمار می آید وبه بهانه این رویداد فرهنگی سالانه شاخص ترین آثار این عرصه تولید و در طول سال به نمایش در می آیند .

حجت الاسلام محمد رضا فکوری دبیرکل قرارگاه جهادی منتظران ظهور بوشهر:

استقلال کشور، ایستادگی با اقتدار و تبدیل شدن ایران به بعنوان نقطه اتکا مردم منطقه از دستاوردهای نظام است

ما انقلاب را برای حریت، آزادی و تسلط بر سرنوشت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی واقتصادی خود خواسته و میخواهیم، ما قبل از انقلاب استقلال سیاسیمان بدست اجنبی بود، یک قلم تحمیل حسنعلی منصور «کسی که در آمریکا بزرگ شده» علیرغم مخالفت شاه ولی بخاطر احتیاج شاه به وامی که قرار بود آمریکایی به او بدهند  مجبور شد به همچین هفتی آن دهد.

استقلال نظامی ما تا قبل از انقلاب ، اگر ما قدرتی هم مثلا در بعد نظامی به عنوان ژاندارم منطقه داشتیم، این قدرت اکتسابی و جوشیده از توان داخلی نبود ،بلکه اعطایی قدرت های مستکبری بود که ما بعنوان دربان ها و نگهبان منافع آنان در منطقه عمل می کردیم، قدرتی را که ذاتی و درونی نباشد و اعطای دیگران باشد با اراده و خواست همان دگران از ما سلب خواهد شد.

بعد از انقلاب مسیر سختی را ما تا بدین جا با همه کمبودها و برخی اوقات اهمال کاری ها  و عدم برنامه ریزی ها  پشت سر گذاشته ایم و در پیش خواهیم داشت،  و خشم دشمنان هم از همین  استقلال کشور و  ایستادگی با اقتدار و تبدیل شدن ایران به بعنوان نقطه اتکا مردم منطقه و دلگرمی مجاهدان است که از دستاوردهای مهم نظام بشمار می رود.

عباس مطاف مدرس و مدیر تولید و تهیه کننده سینما و تلویزیون بوشهر:

حق إظهار نظر و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود از دستاوردهای نظام است

یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب که نمود آن در سالهای اخیر به وفور دیده میشود حق إظهار نظر و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است که مشارکت را از طریق شرکت در انتخابات و حضور و إظهار نظر و دخالت را ازانعکاس در  رسانه های جمعی و عضویت در سازمان های مردم نهاد و…که به صورت موازی و یا کمک به دولت یاری میرسانند میتوان مشاهده کرد.

رباب عبیدی اولین بانوی نماینده شورای شهر بوشهر:

از دستاوردهای انقلاب دستیابی به علم و فن آوری، زیر ساختهای شهر ورشد سطح آگاهی است

درخصوص دستاوردهایی که این انقلاب برای مردم داشته میتوان در زمینه فرهنگی وسیاسی که به جهت ارتقا ورشد سطح آگاهی و بالندگی سیاسی مردم و مشارکت در حوزه های گوناگون سیاسی، به شرکت در انتخابات متعدد در شش موضوع مختلف ازجمله انتخابات تعیین نوع نظام حکومتی، انتخابات قانون اساسی وغیروکه بیانگر اوج مشارکت مردم در اداره امور حکومتی است،اشاره نمود.

یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب دستیابی به علم و فن آوری مانند نانو تکنولوژی ،دستاوردهای صنعتی مانند نفت وگازوپتروشیمی، دستاوردهای نظامی، دستاوردهای مربوط به زیرساختهای شهری نظیرایجاد وتوسعه شبکه گاز شهری،افزایش راههای اصلی وفرعی،توسعه راه آهن،افزایش فرودگاهها،افزایش تعداد بنادر و ارتقا ظرفیت آنها،ساخت وتوسعه پایانه های مسافربری وباربری در اکثر شهرها،توسعه ناوگان دریایی ودراختیار داشتن بزرگترین ناوگان دریایی منطقه در عرصه حمل ونقل اشاره کرد.

محمد اصلانی فعالین اجتماعی شهر بوشهر:

هویت بخشی به ایران اسلامی از دستاوردهای انقلاب است

انقلاب به ایران هویتی دیگر داد و اگر مسئولینی که به پشتوانه انقلاب در حال خدمت به خلق الله هستند اهداف صحیح انقلاب را در پیش بگیرند روزی ایران در صدر تمام جهان میتواند قرار بگیرد هم در عرصه اقتصادی هم اجتماعی و ……

محمد رضایی معاونت سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

پیوستن ملتهای آزاده جهان و آزادی خواهان عالم  به صف بزرگ حامیان انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب است

انقلاب اسلامی درایران در استانه ی ۴۰ سالگی خود دست اوردهای متعدد وغیر قابل وصفی داشته است  این انقلاب پدیده ای الهی و مبارک بود که در اواخر قرن بیستم ، جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد. که مهمترین این دست آورد، زنده شدن ملتی تاریخ ساز بعداز قرنها سکون، وحرکت به سمت تمدن  نوین و بزرگ اسلامی برای پیشوازی از نهضت جهانی حضرت ولی عصر است به چالش کشیدن و شکست  های متعددی که بر قدرتهای استکباری جهان وارد کرده است هژمونی آنهارا  خدشه دار کرده است ملتهای آزاده جهان و آزادی خواهان عالم  به صف بزرگ حامیان انقلاب اسلامی پیوسته اند.

امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران،  جبهه جهانی و بسیج جهانی اسلام با رویکرد عاشورایی،  جبهه ای واحد شده است که تمام اهداف شیطانی مسیحیت صهیونیسم شده ی  آمریکایی  و رژیم کودک کش اسرائیل را نشانه گرفته است ودر یک جمله  میشود گفت انقلاب اسلامی ، عاشورایی از مسلمانان و ازادی خواهان جهان به پا کرده است که زنجیرهای بردگی استکبار را پاره کرده ؛ ودر هر صحنه ایی از تقابل عاشورائیان با یزیدیان عالم ؛ اینبار پرچم حسینیان عالم برافراشته تر و پیام ابا عبدالله الحسین جهانی تر می شود.

 

پرویز رستمیان نماینده انجمن لرهای بختیاری مقیم بوشهر:

حکومت جمهوری اسلامی مردمی ترین حکومت در منطقه است

به نظر من مهمترین و اساسی ترین دستاورد نظام ما پیاده کردن اصل اولیه دموکراسی یعنی لحاظ کردن نظر مردم و مشارکت دادن آنها در تعیین سرنوشت خود بوده به نحوی که قانون اساسی طی رفراندوم و همه پرسی به تصویب رسید و بعد از آن انتخاباتهای آزادی که در این چهل سال برگزار شده تاکیدی بر این ادعاست . پس مهمترین دستاورد را میتوان اینگونه تعریف کرد؛ حکومت جمهوری اسلامی مردمی ترین حکومت در منطقه است.

محمد مهدی بنچاری مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

آگاهی و رشد مسائل اعتقادی و فرهنگی از دستاوردهای انقلاب است

جوانان بعد از انقلاب خیلی متفاوت شدند؛ آگاهی و رشد عجیبی رخ داد بین آنها، مباحث اعتقادی و فرهنگی ناگهان از بخش صرفا نخبگان به سطح پایین تر و بین جوانان رایج شد، جوانان بیشتری با کتاب مانوس شدند، آگاهی مثال بی واسطه ای از نور است، و اما امام چه زیبا فرمودند: انقلاب ما انفجار نور بود.

عبدالصمد شهریاری فعال رسانه ای و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ؛ ایرنا در بوشهر:

انقلاب در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی دستاوردهای بی شماری عاید نظام کرده

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی، ورزشی و غیره دستاوردهای بی شماری عاید نظام کرده که با همه این اقدام ها هنوز تا رسیدن به سرمنزل مقصود که همان رسیدن به اوج قله پیشرفت و شکوفایی است فاصله زیادی داریم؛ در این بین دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نیز با مشاهده گذشت نزدیک به چهار دهه شکوهمند انقلاب اسلامی با در پیش گرفتن ابزار ایجاد یاس و ناامیدی سعی در توقف مسیر ملت ایران را دارند که در چنین شرایطی ملت ایران نیازمند یک بیداری و هوشیاری تمام عیار است تا بتوانند همانند ۳۹ سال گذشته دشمنان این آب و خاک را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

با وجود همه پیشرفت هایی که ایران طی چند دهه گذشته تجربه کرده، کاستی هایی نیز در برخی از حوزه ها بویژه حوزه اقتصاد وجود داشته که چنین مسایلی نباید ابزار دست بیگانگان برای ضربه زدن به کشور شود؛ در این راستا با تجربه اندوزی از رویکرد دشمنان ایران اسلامی طی چند سال گذشته باید بخوبی درس بگیریم که آنان دلسوز این ملت نبوده و نخواهند بود و  هر کس در هر نقشی که قرار گرفته برای سرعت بخشی به قطار توسعه و پیشرفت ایران ایفای نقشی تاثیرگذار داشته باشد.

میکائیل عاشوری مسئول هماهنگی برنامه نماز جمعه بوشهر ومدیر مجتمع آموزشی غدیر و داماد شهید حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوتراب عاشوری شهید انقلاب اسلامی ایران:

انقلاب به برکت خون شهیدان پله های عزت و ترقی در زمینه های دفاعی،علمی، آموزشی وهسته ای را طی نموده

انقلاب اسلامی ایران امروز به برکت خون شهیدان پله های عزت و ترقی در زمینه های دفاعی،علمی، آموزشی وهسته ای طی نموده وبه فضل الهی با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای نور آن تا فراسوی مرزها نورافشانی میکند و زمینه ساز انقلاب مهدوی ان شاءالله تاظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج ادامه خواهد داشت با وحدت و انسجام وگوش به فرمان ولایت یکی پس ازدیگری مشکلات برطرف میشود.زیرا تنها راه نجات کشوروصدور انقلاب راه ولایت وشهدااست..

ابوذر شیخ سقا فعال اجتماعی بوشهر:

اقتدار نظامی ایران در منطقه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

یکی ازمهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اقتدار نظامی ایران در منطقه می باشد که جایگاه و ایران نزد سایر کشورها دوچندان ساخته و بر ثبات امنیتی ایران افزوده است.

عیسی حیدری دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر:

یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب وجود سپاه پاسداران است

انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای بسیاری است که یکی از مهمترین دستاورد آن وجود سپاه پاسداران است این نهاد انقلابی با حضورجوانانی انقلابی ونخبگان علمی موجب تحولی چشم گیردر صنعت هوافضا وصنایع نفت وگاز ودیگرصنایع کشورشده ودرمقیاس جهانی ایران را تاحدزیادی به رتبه کشورهای بزرگ توسعه یافته رسانده است ودستاورد مهم دیگر انقلاب نعمت مردم سالاری است.

حجت الاسلام عباس فقیه دادستان عمومی و انقلاب تنگستان:

انقلاب ودیعه ای است الهی که خداوند بر ما منت گذارد که آن را در میان همه نسل ها به نسل حاضرسپرد

انقلاب اسلامی همچون ارمغانی الهی و مائده ای آسمانی در تاریک ترین لحظات تاریخ ملت ایران به ما ارزانی شد. در حقیقت این انقلاب ودیعه ای است الهی که خداوند بر ما منت گذارد و لایق دانست که آن را در میان همه نسل ها به نسل حاضر و در میان همه جوامع و ملت ها به ملت ما سپرده تا در حفظ و گسترش آرمان های آن بکوشیم و با تمام توان از ارزش های آن پاسداری کنیم. ظفر ۲۲ بهمن، عید ظفر است. در این روز بود که ملت مسلمان ایران، میلادی نو یافت و سرمه شریعت بر دیدگان بصیرت خویش کشید و امامت و ولایت را به شایسته ترین وجه، گردن نهاد و چه خون ها و عزیزانی در این راه تقدیم کرد.

اینجانب به نوبه خود ایام فرخنده دهه فجر، ایام پیروزی خون برشمشیر و حق بر باطل را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و خصوصا جامعه پویا و مردم شریف وبصیر شهرستان تنگستان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق های روشن حرکت کنیم.

مهدی عالی پور کانال تلگرامی خبر نگین جنوب و مدیر عامل انجمن همدلان رسانه دشتی:

سالها طول میکشد تا همه آثار و نتایج این پدیدهی الهی آشکار و مورد تحلیل قرار گیرد

بیش از سی سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد. این انقلاب پدیدهای الهی و مبارک بود که در اواخر قرن بیستم ، جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد. اکنون پس از گذشت سه دهه از عمر گرانمآیهی این شجرهی پر امید، نیکوست به بازخوانی برخی دستآوردهای آن پرداخته شود تا برخی نینگارند که به سادگی به بار نشسته و در حفظ آن کوشاتر باشند. این انقلاب عظیم، دستآوردهای فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته و سالها طول میکشد تا همه آثار و نتایج این پدیدهی الهی آشکار و مورد تحلیل قرار گیرد.

یونس زارعی رئیس دفتر حامیان ولایت استان بوشهر:

وحدت حوزه و دانشگاه از دستاوردهای نظام و انقلاب است

به فرموده مولا و مقتدایمان ،ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای : مسأله‌ى وحدت حوزه و دانشگاه به اعتقاد من یکى از اساسى‌ترین و پیچیده‌ترین و عمیق‌ترین مسائل انقلاب است، یکى از عزیزترین دستاوردهاى انقلاب اسلامى این بود که دو بخش عظیم فرهنگى که سالها تلاش شده بود از هم دور باشند  (حوزه و دانشگاه ) با هم متّحد شدند.

زینب اسماعیلی فرزند شهید حجت الاسلام نگهدار اسماعیلی، دکتر دندانپزشک:

از دستاوردهای بزرگ نظام مردم می باشند که با پیروی از ولایت همه سناریو های براندازانه دشمن را نقش بر آب نموده اند

بسم الله الرحمن الرحیم
دهه فجر عید ِ مردمی است که در صلابت آن همین بس که تمامی قدرتهای جهان و برخی مسئولین ناسالم و نالایق در ۳۹ سال گذشته در مقابل انقلابشان ایستاده ،مانع تراشی میکنند و شمائید که با پیروی از ولایت همه سناریو های براندازانه آنان را نقش بر آب نموده اید.
اینک بر دوستداران عظمت ایران زمین،انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است که با تمام گله مندی که از کارگزاران در ایفای وظایفشان دارند در این جشن ملی شرکت نموده و راه شهیدان که همان اعتلای انقلاب اسلامی است را هموار نمایند.

*۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود.*

دهه فجر مبارک باد

زینب اسماعیلی

۲۱/بهمن ماه/۱۳۹۶

مرتضی رحمانی فرد؛ عضو شورای اسلامی دویره فعال رسانه، فعال سیاسی اجتماعی:

استقلال کشور و عزت مردم از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران

«استقلال» یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران بود، مداخله گسترده کشورهای غربی در امور ایران تا به جایی در دوره پهلوی گسترش یافته بود که دیگر کسی منکر آن نبود.

پهلوی خود در جلسات خصوصی از مداخلات گسترده غربی‌ها در امور ایران گلایه می‌کرد ولی در عیان دستورالعمل‌های رسیده از اربابان را جامه عمل می‌پوشاند، مروری بر خاطرات شخصیت‌ها و رجال عصر پهلوی خود موید این واقعیت است.

محمد حسین مهرورز ، فعال اقتصادی، اجتماعی بوشهر:

دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ از فرهنگ و اقتصاد تا پیشرفت‌های نظامی

طی عمر پر برکت انقلاب اسلامی؛ دستاوردهای جهشی متکی به معنویت این نظام الهی از چنان گستردگی و تنوعی برخوردار بوده که امروزه نه تنها اندیشمندان و صاحبنظران بی‌طرف غربی و شرقی، بلکه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز بر عظمت آن اذعان داشته و به کارآمدی بالای آن اعتراف دارند.

مهدی هنردیده مسول اخبار و رسانه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

امنیت پایدار در منطقه، آزادی و پیشرفت‌های علمی ازجمله دستاوردهای مهم انقلاب محسوب می‌شود

امنیت پایدار در منطقه، آزادی و پیشرفت‌های علمی ازجمله دستاوردهای مهم انقلاب محسوب می‌شود که به‌رایگان به دست نیامده است نظام مقدس اسلامی بر پایه قرآن و شریعت است و مردم برای ایجاد نظام اسلامی تلاش های زیادی به خرج و تاوان خیلی از چیزها را داده اند، هنوز در ابتدای راه قرار داریم و باید برای پیشرفت در عرصه‌های اقتصادی تلاش کنیم.
در قبل از انقلاب تعداد دانشجویان کشور ۱۷۶ هزار نفر بود که این تعداد در حال حاضر به بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false