×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
توسعه زیرساخت های شبکه ثابت بر بستر فیبر نوری در چغادک امکان سنجی شود

به گزارش چغادک نیوز: نشست مهدی بختیاری عضو شورای اسلامی شهر چغادک و نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان بوشهر، در راستای توسعه زیرساخت های شبکه ثابت شامل تلفن و دیتا بر بستر فیبر نوری در شهر چغادک و محدوده شهرستان بوشهر با مدیر شعبه استانی شرکت صبا نت برگزار شد.

در این نشست مهدی بختیاری ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته درعالیشهر پیرامون انتقال فیبر نوری به منازل این شهر،  بر لزوم ایجاد زیر ساخت شبکه ثابت در شهر چغادک با توجه به بروز مشکلاتی برای شهروندان در برقرای ارتباط بوسیله اینترنت و نیاز مردم به تلفن ثابت تاکید کرد و خواستار بررسی و امکان سنجی توسعه زیر ساختها در این شهر شد.

در این نشست همچنین در خصوص استانداردهای مدیریتی در حوزه کیفیت خدمات اینترنتی بر بستر ADSL،  پهنای باند و سرویس های ارائه داده شده نیز به تبادل نظر پرداخته شد.

گفتنی است؛ شرکت صبا نت، ۶۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری از ابتدای تاسیس تاکنون داشته است و ۳۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در ۲ سال آینده  را در دستور کار دارد؛ همچنین دارای ۶۰۰ هزار پورت پسیو و ۴۰۰ هزار پورت فعال است و تا ۱۰۵ میلیون پورت ظرفیت توسعه در شبکه فعلی، دارد.

صبانت، شبکه گسترده فروش با بیش از ۳۵۰۰ عامل فروش و  بیش از ۱۰۰ دفتر فروش و پشتیبانی در سراسر کشور است و با بیش از ۱۰۰ دفتر فروش و پشتیبانی، در سراسر کشور فعالیت می کند .

در این شرکت بیش از ۷۰۰ کارشناس محلی وجود دارد و ارائه سرویس در ۳۱ استان و بیش از ۲۰۰ شهر کشور انجام می شود./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false