×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
جدال پیر اصلاحات و اصولگرای استان در فضای مجازی پیرامون انتخابات مجلس

به گزارش چغادک نیوز: در پی انتشار مصاحبه ای از شکرالله عطار زاده نماینده اصولگرای پیشین بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پایگاه خبری چغادک نیوز در خصوص گلایه های وی پیرامون انتخابات ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر،  امان الله شجاعی از فعالین سیاسی و پیر اصلاحات استان نیز پاسخی علیه عطار زاده منتشر کرده است.

در پی این اقدام شجاعی، عطار زاده نیز طی پیامی در فضای مجازی پاسخی را به این فعال اصلاح طلب داده است که در ذیل پیام های ارسال شده به این پایگاه خبری را مشاهده می کنید.

هم اکنون جدال این دو پیر اصولگرا و اصلاح طلب استان بوشهر در محافل سیاسی استان بوشهر نقل مجالس و محافل می باشد و تحلیل های جداگانه ای از این دو کاندیدای احتمالی حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر سر زبان ها می باشد.

 

پاسخ قاطعانه امان الله شجاعی به شکراله عطارزاده

اصلاحات زنده است و آنچه مرده جریانی شماست که حتی خود شما از آن برائت جسته ای

در پاسخ به عطار زاده

جناب حاج شکرالله عطارزاده به طور غیر مستقیم و در مصاحبه ای که بیشتر به یک نامه ی سرگشاده به شورای نگهبان شباهت دارد، از تصمیم گیرندگان حکومتی خواسته که به دلیل به قول ایشان، به پایان رسیدن “عمر اصلاحات، به او اجازه دهند که در دوره ی آتی انتخابات مجلس شرکت نماید”. البته ایشان ظاهرا قرار است که در صورت تایید صلاحیت، به عنوان یک فرد “مستقل” در انتخابات شرکت نمایند.

وی در این مصاحبه اظهار امیدواری کرده که مجلسی به سان مجلس هفتم به روی کار بیاید تا بتواند زمینه ساز به روی کار آمدن دولتی انقلابی شود.

اینجانب امان الله شجاعی که از سال ۶۰ تا کنون ایشان را می شناسم و هواداری و طرفداری  وی را از حزب جمهوری اسلامی کاملا آگاهم، در زمینه ی مصاحبه اش چند سوال از جناب حاج آقای عطارزاده دارم.

۱-جنابعالی که از طرفداران سرسخت حزب جمهوری اسلامی بوده اید و اکنون نیز اکثر دوستانت در احزاب مختلف اصول گرا هستند، به چه دلیل خود از احزاب اصول گرا دل بریده و آنها را بی ثمر می دانید.

“آیا همه ی احزاب اصول گرا مرده اند؟”

۲-به نظر جنابعالی وقتی امان الله شجاعی به دلیل عدم احراز رد صلاحیت می شود و جنابعالی نیز به همین دلیل و یا دلایلی مهم تر، رد صلاحیت می شوید، علتش چیست؟

جهت استحضارتان به بنده فرمو دند که  شما(شجاعی) گفته اید(با اشاره به مسایل مصر) که تحولات خاورمیانه، بهار عربی است.

آن بزرگوار که رفتارش هم بسیار محترمانه بود، برای اثبات ادعایش، یک کپی یک صفحه ای، از سایت جاما را به من نشان دادند که در آن نوشته بود؛ “امان الله شجاعی معتقد است که تحولات خاورمیانه، بهاری عربی است”. بنده خدمت آن بزرگوار عرض کردم که این ادعای سایت جاما، بر اساس کدام سند است؟ ایشان فرمودند که این برگه به عنوان سند از تهران برای ما ارسال شده است.

بالبخندی محترمانه خدمتش عرض کردم که چنین  ادعایی بدون قید سندی که نشان دهنده ی گفته هایم و یا نوشته هایم باشد، بیشتر به افترایی بزرگ شباهت دارد تا به یک سند قابل قبول.

ایشان هم بالبخندی مشابه، فرمودند که البته شماهم بیکار نبوده اید و موارد دیگری هم هست ولی سند اصلی همین است که ملاحظه کردید.

حال جناب حاج شکرالله عطارزاده، می بینید که گرچه هردو نفر صلاحتمان احراز نشد، ولی مشکل شما به گفته ی خودتان(متهم به طرفداری از گروه انحرافی) بسی سنگین تر از مشکل امان  بوده است که هم در روز یک شنبه یعنی یک روز پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ و در جلسه ی شورای مدیران استانداری به حدود ۳۰ نفر از اعضای حاضر در دفتر استاندار محترم عرض کردم که “متاسفانه حاشیه بر متن پیشی گرفت و کسانی روی کار خواهند آمد که برخی از بزرگانشان بی شک یا جاسوس خواهند بود و یا با رفتارهای احمقانه در جهت خواست بیگانگان و مخصوصا صهیونیستها عمل خواهند کرد” .

اضافه بر آن، بارها و بارها در نشست های مختلف گفته ام که اصلا در مصر انقلابی رخ نداده است که بهار باشد و یا خزان. زیرا در انتخاباتی که سرهنگ شفیق (مبارک دوم)در همان حد رای بیاورد که محمد محمد مرسی(نماینده ی انقلابیون)، نمی توان نام انقلاب را بر آن گذاشت.آن تحرکات در مصر، بیشتر به یک شکاف اجتماعی  شبیه است تا انقلاب. شکافی بین طرفداران اخوان و مخالفان آن ها.

حال جناب حاجی بفرمایید که گناه کداممان نا بخشودنی است؟

آیا گناه “من اصلاح طلب” با یک کپی که از سایت جاما ارایه شد که در حقیقت اعلام نظری شخصی بوده است تا در مقابل نامزد اصلی اصولگرایان در بوشهر قرار نگیرم، و یا گناه جنابعالی که بارها و بارها در ارزش و اهمیت دولت به اصطلاح  انحرافی سخن گفته اید؟. گروهی که اخیرا طغیان هم کرده اند و یا حد اقل رفتاری غیر متعارف دارند؟

خود بگویید، گناه کداممان سنگین تر است؟

۳-شما معتقدید که اصلاحات مرده است. صد در صد اشتباه می کنید.

حضرت آدم برای اصلاح شدن به زمین فرستاده شد و همه ی پیامبران و صالحان روزگار به دنبال اصلاح بودند و سرور شهیدان عالم هم برای اصلاح دین محمدی(ص) قیام کرد.

شاید منظورت به پایان رسیدن عمر اصلاح طلبان باشد، که آن هم گرچه لطمات بزرگی به ما وارد شده و اشتباهاتی هم داشته ایم که بسیاری از مردم را دلخور کرده است ولی بازهم زنده ایم  و آنان که به آخر خط رسیده اند ، احزابی هستند که “از انحراف تا اختلاس را به طور کامل در پرونده شان دارند و در بسیاری از شهرستان ها حتا یک نامزد راه یافته به مجلس یا شورا را ندارند.

جناب حاجی آیا تا کنون و در غیاب نظارت استصوابی(قبل از اصلاح قانون اساسی) چنین امتیازی را دوستان شما در پرونده شان دارند؟

وکلام آخر این که شاید صواب این باشد که هردو در انتخابات آتی نباشیم و یا شما باشید و بنده نباشم. ولی اگر صواب در آن بود که هردو(عطارزاده و امان شجاعی)مان باشیم، این بودن نبردی جانانه بین شما و من خواهد بود.

نبردی بین یک اصلاح طلب(به قول شما مرده) و یک گریزان شده از طایفه ی سیاسی اش که “مستقل” به میدان انتخابات می آید.

این نبرد دو نفری به معنای نادیده گرفتن سایر بزرگان نیست، بلکه به دلیل ادعایی است که در مورد مرگ اصلاح طلبان داشته اید. یعنی رای خودم را تنها با رای جنابعالی مقایسه خواهم کرد و یا رای شما را با رای هر اصلاح طلب دیگری که در این میدان مبارزه حضور داشته باشد.

تا فردای سیاسی خدایارتان

 

جناب آقای امان الله شجاعی

سلام علیکم

من اگر سیاست را بیشتر از شما بلد نباشم کمتر از حضرتعالی بلد نیستم.

شما با زرنگی خاص خودتان خواسته اید عقده ها و ناراحتی خودتان در عدم احراز صلاحیت را در قالبی بیان بفرمایید که یک اصولگرای زخم دیده از دوران اصلاحات را با خودتان روی یک سفره بنشانید و مظلومیت نمایی کنید.

یادتان رفته در جریان انتخاباتی که منجر به روی کار آمدن خاتمی شد بنده مسئول ستاد آقای ناطق بودم و بعد از جلسه سخنرانی آقای بادامچیان در مسجد امیر المومنین همفکران شما از چند پله با این شر ایط جسمی مرا سرنگون کردند و بدنم را غرق خون کردند چون جرمم حمایت از کاندیدای جامعه روحانیت بود؟ حضرتعالی از همان تبار هستید اما با لعاب روشنفکر نمائی .

پس سعی نکنید از مظلومیتی که بر من رفته برای خودتان سنگری بسازید. من همان عطارزاده هستم که در دوم خرداد و اوج اصلاح طلبی یکه و تنها با هفته نامه لیان از آرمانهای انقلاب و نظام در برابر ساختار شکنی شماها ایستادم و بدانید تا زنده ام آبم با شما به یک جو سرازیر نخواهد شد.

من در مصاحبه با سایت چغادک نیوز گفته بودم وضعیت فعلی سیاسی کشور مشابه سال پایانی دوره اصلاح طلبی خاتمی است و جریان دولت باصطلاح تدبیر و امید همان گندهایی را زده که دولت خاتمی زد.

آقای محترم انگار خودتان را به خواب زده اید. تمام داشته های علمی مملکت را که مایه اقتدار بود در دولت خاتمی تعطیل کردید و در این دولت نابود کردید. فقر را برای شورش مردم و بنا به سیاست های دشمنان ایران و انقلاب نهادینه کردید و الان طلبکار هستید؟

من را نشناخته اید. من خیلی جواب دارم اما وارد بازیهای زیرکانه امثال شما نمی شوم چون شما را از اطاق کنترل جریان فتنه در استان می شناسم هرچند خود را مبرا بدانید.

در ضمن جاسوسان و فراریان ضد انقلاب از صفر تا صد آن در دولت های اصلاح طلبی رشد کرده و خانمانسوزی کرده اند نه در دولت های دیگر.

انتشار گسترده نامه تان خطاب به حقیر یک بی سیاستی بود . من حتی اگر صد بار رد صلاحیت شوم به جریان فکری شما لبخند نخواهم زد و همراه بازیها و افکارسازی شما نخواهم شد.

امیدوارم شما مثل کواکبیان و سلمان خدادادی ها و صدها اصلاح طلب دیگر تایید گردید و من هم جزو اصولگراهایی باشم که التزام عملی به اسلام و انقلاب نداشته باشم.

والسلام

شکرالله عطارزاده

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false