×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
در آن روز خرداد که همفکرانم بازداشت شدند امر رهبری را اجرا، به خانه آمدم و خلاص

به گزارش چغادک نیوز: در پی انتشار مصاحبه ای از شکرالله عطار زاده نماینده اصولگرای پیشین بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پایگاه خبری چغادک نیوز در خصوص گلایه های وی پیرامون انتخابات ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر،  که باعث جدال امان الله شجاعی پیر اصلاحات استان و عطار زاده در فضای مجازی شد، سید محمد صادق هاشمی از فعالین سیاسی اصولگرا و دبیر جبهه پایداری استان بوشهر نیز طی پیامی به سخنان امان الله شجاعی واکنش نشان داد.

در پی انتشار واکنش دبیر جبهه پایداری استان خطاب به پیر اصلاحات در این پایگاه خبری نیز، امان الله  شجاعی طی پیامی به چغادک نیوز به سوالات هاشمی پاسخ داد.

در ذیل متن کامل جوابیه امان الله شجاعی از فعالین سیاسی و پیر اصلاحات استان را می بینید.

به نام خدا

 

با سلام و عرض ارادت خدمت سید ساجدین و سرور گرامی جناب آقای سید محمد صادق هاشمی

 

نوشته ‌ی حضرتعالی را با دقت فراوان خواندم و در حدی که نیاز به پاسخ دارد، در زیر پاسخ سوالات شمارا می آورم.

۱- جناب حاج شکرالله عطارزاده در تایید بنده نقش اساسی ایفاءکرد، ولی این مطلب به هیچ عنوان مرا بدهکار نمی کند. زیرا اگر آنگونه که خودش در آن جلسه فرموده اند، به خاطر مسلمان بودن و صداقت و نیز رعایت موازین اسلامی (نقل به مضمون از سخنان جناب حاج محمد حسین زارع معاون وقت استاندار افراشته) بوده است، به فرمان خدا عمل کرده، و بنده نیز بارها و بارها از ایشان در نزد دوستان و همچنین مخالفانش تشکر کرده ام.

۲- اینجانب از روز دوم مسوولیت جناب استاندار شیخ علی خان افراشته تا روزی که از خدمت ایشان مرخص شدم، سه بار استعفا دادم ولی حتا در مقابل استعفای بار سومم هم، وقتی خدا حافظی کردم که برگردم و به دفتر کارم بروم، حتا پاسخ خداحافظی موقتی را هم نداد و بانوعی دلخوری فرمودند:

به گذشته ها ی خوب دو خانواده بی احترامی نکن و بمان. ولی بنده با حفظ آن احترامات لازم، با اصرار زیاد استانداری را ترک کردم.

۳- افتخارم این است که قبل از تقدیم شمشیر و در هنگامی که جناب شیخ علی خان بزرگوار استاندار بوشهر بود، مقاله ای از بنده در نسیم جنوب چاپ شد که عنوانش این بود، “خاتمی دانشمند جهان اسلام و تبادار امیر کبیر استان” بوشهر است.

۴-در هنگامی که جناب عطارزاده عضو حزب جمهوری اسلامی بود و با مخلص ترین و انقلابی ترین افراد به ویژه جناب حاج شیخ الرییس ناصر مظفری به مبارزه می پرداخت، این جانب که دیپلم برق داشتم و خدا می داند به حقوق ماهی ۲۰۰۰تومان اصلا نیازی نداشتم، این افتخار را داشتم که کارگر برق کاری جهاد بوده و در خواجه گیر، بنه اسماعیل، کنارکوه و…خدمت نمایم.

۵- در طول مدت پس از آن نیز نماینده ی جهاد استان بوشهر در وزارت جهاد بودم و در سمت نماینده ی تام الاختیار جهاد استان (مسوول پشتیبانی) بودم.

۶- در آن روز خرداد که دوستان وهمفکرانم بازداشت شدند، بنده در میان دو میدان حضرت امام خمینی(ره) و شهید مطهری در رفت و آمد بودم تا بگویم رای من کو؟ و وقتی هم که رهبر معظم انقلاب فرمودند که دیگر ادامه ندهید، امرشان اجرا، به خانه آمدم و خلاص.

۷- در مورد سال ۸۸ نظرم را به صورت مکتوب به بزرگواران و ذیصلاحان عرض کرده ام و آن هم این که، بهترین روش برای پشت سر گذاشتن کامل واقعه ی ۸۸، محاکمه ی علنی است.

۸- اگر وقت مبارکتان اجازه داد، محبت کرده و نگاهی به پرونده ی دوستان همفکر و اصلاح طلبم بیاندازید تا بوی بهتر و بیشتری از نبرد جانانه ی آن ها در میادین جنگ به مشامت برسد.

محمدی باغملایی، ماشا… حیدر زاده ، علی احمدی، رضامعتمد، مسعود شکوهی و…و ببینید کدام پشت به جبهه کرده اند و چند شهید داده اند؟

۹- در مورد بشار اسد هم قبلا بزرگوارانی سوال کرده اند و در پاسخ گفته ام که درود بر جمهوری اسلامی و درود بر فرمانده ی کل نیروهای مسلح(نه تنها برای ابقاء که حتا برای خوابش) و این پاسخ شما هم هست.

۱۰- درمورد رادیو بی بی سی و امثال آن پاسخت این است.

اگر از گروهی بزرگ و یاخانواده ای بزرگ و شایسته، فردی ویا افرادی خطا کرد، دلیل بر خطا کار بودن همه ی اعضای آن خانواده ی بزرگ نیست.

خاوری با اختلاس ۳۰۰۰میلیارد تومان، معاون اول و مشاور اعظم و همچنین معاون اجرایی رییس جمهوری که مکتبی دومش خواندید و از رهبر معظم انقلاب هم گذر کردید، و بی حرمتی روا داشتید، در زندان و آنهم به دلیل انحراف و یا اختلاس و… به شما و سایر اصولگرایان مربوط است؟ اگر چنین است، شماها غارتگر بیت المال و دزد و غارتگر ایمان مردم، اخلاص مردم ، دزد و غارتگرمنافع ملی و نیز مایه ی بی حرمتی ایران در جهان شده اید.

و در آخر شما را دعوت می کنم که عرایض بنده و خودت را یکبار دیگر بخوان و نگاهی به قرآن و نهج البلاغه بینداز…هر قضاوتی در مورد “خودت” کردی قبول است، بنده اصلا مهم نیستم و هیچ گلایه ای هم ندارم.

 

با تقدیم بالاترین احترامات

ارادتمند شما

امان

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false