×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
قوی ترین نماینده ادوار مختلف حوزه جنوب استان الماسی است و به نفع وی کنار خواهم رفت

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر حکایت از آن دارد که اسماعیل عباسی اهل دشتی و بزرگ شده بردخون از توابع شهرستان دیر، دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم سیاسی که هم اکنون ریاست بازرسی انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور را عهده است قصد دارد در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.

بر همین اساس اسماعیل عباسی در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: هم اکنون بدلیل مسائل شخصی هیچ گونه نگاهی جهت ورود به عرصه انتخابات را ندارم و در حال بررسی شرایط و فضای انتخابات می باشم که اگر گزینه توانمند تری وارد صحنه شود که بتواند جهت مرتفع کردن مشکلات مردم قدم بردارد قطعا به نفع وی کنار خواهم رفت.

وی افزود: اگر هر موقع تصمیم به ورود پیدا کنم  بصورت رسمی برند سیاسی خود را اعلام خواهم کرد هر چند دیدگاه بنده این است که احزاب در کشور بصورت نهادینه شده حرکت نمی کنند و اگر کاندیدایی با شعار حزب حرکت کند نمی تواند پیروز میدان باشد.

عباسی با بیان اینکه تاکنون هیچ جلسه انتخاباتی برگزار نکرده ام  و قویا” آن را تکذیب می کنم، اضافه کرد: هر چه به انتخابات نزدیک شویم فضا متفاوت تر خواهد شد ولی در حال حاضر فضای رقابت در حوزه جنوب استان به گونه ایی است که سکینه الماسی در صدر جدول قرار گرفته  پس از وی حجت الاسلام موسی احمدی و حسین بردستانی نسبت به سایر رقبا در رده های بعدی قرار گرفته اند.

این تحلیگر مسائل سیاسی در جواب اینکه در شهرستان دیر حسین بردستانی و ابراهیم مومنی قصد ورود به انتخابات را دارند و جو غالب نیز به گونه ایی است که اجماع بر سر یک کاندیدا صورت بگیرد، آیا شما قائل به اجماع بر سر یک نفر هستید، عنوان کرد: من این نگاه راسطحی می بینم و دیگرانی که آن را مطرح می کنند دارای جایگاه و پختگی لازم در عرصه سیاسی نیستند و  باید نگاه علمی و آکادمیک جایگزین این نگاه شهرستانی شود.

عباسی اضافه کرد: هرجا که منافع مردم را ببینم و احساس کنم که کسی قوی تر از من بر روی جایگاه و لابی  قدرت اشرافیت لازم را داشته باشد حتما به نفع کاندیدای قوی تر کنار می روم و تمام تلاشم را می گذارم که این کاندیدا رای آورد.

وی در خصوص عملکرد سکینه الماسی عنوان کرد: متناسب با بررسی های صورت گرفته  با جدیت اعلام می کنم، الماسی یکی از مردمی ترین، قوی ترین، توانمندترین و با صداقت ترین نماینده ادوار مختلف  حوزه جنوب استان می باشد و با توجه به اینکه در عرصه سیاسی بصورت مطلق هیچگونه اطمینانی وجود ندارد و منافع دیده شود و ممکن است شرایط تغییر کند ولی اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد و کاندیدای قوی تری ورود نکند، به نفع وی کنار خواهم رفت و تمام تلاش خود را برای پیروزی در انتخابات برای وی انجام خواهم داد.

لازم به ذکر است؛ این پایگاه خبری در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشره در قالب شنیده ها و تحلیل ها آمادگی دارد تائیدیه و تکذیبیه کاندیداها، جریان های سیاسی و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ دریافت نموده و در قالب خبر موثق انتشار دهد، بدیهی است در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نخواهد بود.

لینک این شماره جهت برقراری ارتباط تلفنی  ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰  می باشد.

لینک این شماره جهت برقراری پیام واتس آپی می باشد.

لینک این شماره جهت  ارسال پیامک  می باشد.

/انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false