×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
در صورتی که پورفاطمی به انتخابات وارد نشود از یک تنگستانی حمایت خواهم کرد

به گزارش چغادک نیوز: محمد پاکدل اهل روستای محمود احمدی تنگستان و از چهره های اصلاح طلب حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان می باشد که در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در لیست شورای سیاست گذاری اصلاحات استان بوشهر قرار گرفت و بعد از سید کمال الدین شهریاری با بیش از ۲۷ هزار رای مردمی نفر دوم انتخابات شد.

محمد پاکدل درهمین راستا پیرامون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعد از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتم در یازدهمین دوره آن شرکت نکنم و هم اکنون نیز بر عهد خود پایبند بوده و برنامه ای برای انتخابات پیش رو ندارم و افرادی که در این صحنه حضور پیدا می کنند برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه دیگاه من اصلاح طلبی بوده و عضو هیچ حزب سیاسی نیستم  ولی خط قرمز من رهبری می باشد، عنوان کرد: به خاطر حمایت های پورفاطمی در دوره قبل از بنده، مدیونش هستم و در صورت ورود به انتخابات و تائید صلاحیت از وی حمایت نموده و گرنه از یک کاندیدای تنگستانی حمایت خواهم کرد.

این چهره اصلاح طلب عنوان کرد: من احساس می کنم با حضور کاندیداها نگاه اصولگرایی برای ورود به مجلس در سطح استان وجود دارد و اصولگراها با تصاحب مجلس یازدهم؛  اصلاح طلبان را کنار خواهند زد.

پاکدل گفت: در حوزه دشتستان محمد باقر سعادت و علی احمد زاده از رقبای جدی در این حوزه بود و اگر یوسفی جناح خود را مشخص نماید از دیگر گزینه ها خواهد بود، در حوزه دشتی و تنگستان نیز پورفاطمی در صورت ورود و تائید صلاحیت با اقبال عمومی بالایی برخوردار بوده ولی هم اکنون آراء مردمی به سمت علی زینبی، غلامحسین کرمی وسید کمال الدین شهریاری سرازیر می باشد.

وی افزود: در حوزه جنوب استان سکینه الماسی گزینه اول رقابت انتخاباتی است و در اصولگراها نیزحجت الاسلام  موسی احمدی از دیگر گزینه های جدی بشمار می رود و اگر حسین بردستانی نیز تائید شود و رای نفتی ها را بگیرد از دیگر گزینه جدی این حوزه می باشد.

این فعال سیاسی اظهار کرد:  در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم نیز غلامعلی میگلی نژاد گزینه جدی است و احساس می کنم اصولگرایان به سمت وی تمایل دارند و در اصلاحات نیز حجت الاسلام عبدالحمید خدری از دیگر گزینه های جدی می باشد و با توجه به اینکه فرصت کمی تا انتخابات وجود دارد احتمال وقت گذاشتن برروی گزینه جدید کمرنگ می باشد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false