×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
تشکل هایی که معیارهای رهبری درحمایت از کاندیداها را رعایت کنند همراه ما بوده و با آنها تعامل خواهیم کرد

به گزارش چغادک نیوز: نورالله آذرخش خو در گفتگو با چغادک نیوز پیرامون برنامه های خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر اظهار داشت: تعیین شاخصه های انتخاب یک کاندیدا ونماینده اصلح که توسط مقام معظم رهبری مشخص شده است را به اطلاع عموم مردم رسانیده  و از کاندیداهایی که دارای همین شاخصه ها میباشد حمایت خواهیم کرد.

مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر در جواب اینکه آیا با جمنا و شورای وحدت اصولگرایان همراه هستید یا خیر، عنوان کرد:  احزاب وتشکل هایی که معیارهای مقام معظم رهبری را درحمایت از نامزدهای انتخاباتی رعایت کنند همراه ما خواهند بود و با آنها تعامل خواهیم کرد و این در بیانیه ها وخط مشی آنها مشخص خواهد شد و همینطور مجمع نیز این معیارهای مقام معظم رهبری را در بیانیه ها و اطلاعیه های خود به اطلاع مردم ومسئولین میرساند.

وی با بیان اینکه کاندیداهایی را در سطح استان مد نظر داریم و در حال ارزیابی آنها می باشیم که در لیست حمایتی مجمع پیروان قرار گیرد، افزود: معیارهای مد نظرما جهت قرار گرفتن کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لیست حمایتی مجمع پیروان؛  تقوا، ساده زیستی، ولایی بودن، مردم داری و داشتن روحیه انقلابی بسیار بالا می باشد.

آذرخش خو در پاسخ به اینکه آیا مجمع منحصرا برای انتخابات مجلس تشکیل شده وآیا برای انتخابات ریاست جمهو ری هم برنامه دارد، اظهار کرد: بله، اولویت اصلی ما فعلا انتخابات مجلس وریاست جمهوری میباشد و همانطور که در بیانیه ها واطلاعیه های مجمع اطلاع رسانی نمودیم همزمان و در مواقع لازم در زمینه های مختلف دیگری نیز فعالیت داریم.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه مجمع پیروان منتصب به شخص نیست وشورایی اداره می شود، خاطر شان کرد: افرادی که در این تشکیلات و راه اندازی این مجمع دخیل بوده وفعالیت دارند افرادی با روحیه انقلابی بسیار بالا و ولایی متعصب می باشند وهدفشان ایجاد جامعه ای در جهت ایجاد تحول بزرگ اسلامی تحت فرمایشات ولی فقیه با  احیاء فرضیه امر به معروف ونهی از منکراست.

وی در خصوص برنامه های پیش روی مجمع در کنار جریان های سیاسی دیگر، گفت: از زمانی که بنده وارد استان شدم ومسئولیت پذیرفتم، از نزدیک شاهد آن هستم که احیاء فریضه امر به معروف ونهی از منکر خصوصا در ابعاد سیاسی و فرهنگی در میان جریانهای سیاسی در استان خالی می باشد که مجمع درروش جدید و پویا میتواند تحول تازه ای در استان بوجود آورد.

مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: انشاالله در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در مراسمات مختلف حضور میدانی خواهیم داشت ودر جلسات مختلف دیگر جریانهای سیاسی را نیز به احیا، فریضه ی امربه معروف ونهی از منکر دعوت خواهیم کرد.

نورالله آذرخش خو از مسئولین برگزاری انتخابات و نهادهای نظارتی در بحث انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خواست کرد: در بررسی و تائید صلاحیت نمایندگان وکاندیداها به شاخصه ها ومعیارهای مد نظر مقام معظم رهبری از جمله ، ساده زیستی، تقوا، ولایی متعصب بودن وداشتن روحیه انقلابی وتعصب بالا توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در خصوص تشکیل شورای مرکزی و مجامع  شهرستانی در سطح استان بوشهر اظهار داشت: چون ساختمان اداری جهت دفتر مرکزی مجمع در شهر بوشهر تا کنون محیا نشده است، فرصت وامکان این که بخواهیم اعضاء دفتر مرکزی و مسئولین ومجامع شهرستانها انتخاب شوند را نداشته ایم.

آذرخش خو ادامه داد: در هر حوزه انتخابیه که یک نماینده مجلس دارد میباست دفتر مجمع شهرستان دایر شود و در این زمینه استان بوشهر که دارای ۴ نماینده است افرادی جهت مسئولیت مجمع شهرستانی  و همچنین تعداد انگشت شماری هم جهت اعضا اصلی هیئت مدیره به بنده معرفی ومد نظر بوده و در اولین فرصت ممکن معرفی خواهند شد  که آنهم در اولین فرصت معرفی واطلاع رسانی خواهد شد .

وی تصریح کرد: بلافاصله موقعی که حقیر به عنوان مسئول مجمع استان انتخاب شدم، بیش از ۲۵ درخواست کتبی مساعدت، جهت راه اندازی و تهیه امکانات لازم و ضروری به مسئولین استان ارائه شد  وبا چند تن از مسئولین استان دیدار وقولهایی داده شده  است ولی تا کنون این مهم محقق نشده است.

آذرخش خو اضافه کرد: با توجه به مشکل راه اندازی دفتر مرکزی در شهرستان بوشهر از بدو مسئولیت با نماینده شهرستانهای بوشهر، گناوه و دیلم رایزنی هایی را داشته ایم ولی بدلیل نامعلوم همراهی و همکاری صورت نگرفته است.

مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر پیرامون  آرایش جریانات سیاسی در سطح استان بوشهر اظهار کرد:  از نزدیک با هیچ یک از دوستان، گروها وجریانات سیاسی صحبتی نداشته ام ولی سوابق انتخاباتی در استان نشان دهنده این است که در امر شایسته گزینی وشناسایی ومعرفی افراد اصلح به مردم بسیار جدی کار نشده است. / انتهای پیام

false
true
false
true
  1. طالب عاشوری

    سلام و عرض ادب خدمت مسئولین محترم در استان بفرمائید معیارها و ملاکها برای مجمع چیست آیا بصورت انتخابی است و یا اینکه انتصابی است لطفا ملاکها را و معیار ها را اعلام بفرمائید با تشکر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false