×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
سطح من ملی است و حواشی انتخابات استان بوشهر به من ربطی ندارد

به گزارش چغادک نیوز: جمعیت پیشرفت و عدالت منتسب به محمد باقر قالیباف در استان بوشهر در حال شکل گیری است و بر همین اساس انتخابات این حزب سیاسی در شهرستان بوشهر برگزارشد و ۱۴ نفر به عنوان شورای این جمعیت برگزیده شدند و قرار است در سایر شهرستانها نیز انتخابات صورت گیرد تا تعداد اعضای شورای آن به ۸۴ نفر رسیده و سپس اقدامات لازم در جهت حمایت از کاندیداها در مجلس و ریاست جمهوری را بر عهده گیرند.

به نظر می رسد انتخابات برگزار شده درشهرستان بوشهردارای سازوکار قانونی درستی نبوده و برگزارکنندگان از صحت انتخابات حزب سخن گفته و تحریم کنندگان نیز  قبل و حین برگزاری این انتخابات آن را زیر سوال بردند و آن را فاقد وجاهت قانونی دانسته اند و گفته اند بر اساس ابلاغ صورت گرفته انتخابات باید توسط نماینده قانونی برگزار می شده است که این امر اتفاق نیافتاده است.

در پی شکاف بین برگزار کنندگان این انتخابات که صحت آنرا تایید میکنند و همچنین اصرار عده ای مبنی برغیرقانونی برگزاری انتخابات،  این موضوع  بین مردم نیز سرایت کرده و باعث نگرانی و دلسردی نیروهای انقلابی از جریان منتسب به محمد باقر قالیباف در استان بوشهر شد و در محافل سیاسی استان بر سر این موضوع بحث های زیادی صورت گرفت و هم اکنون یکی از خبرهای روز محافل سیاسی این استان بشمار می رود.

این درحالی است که با ایجاد دو دستگی در بین برگزار کنندگان و تحریم کنندگان این انتخابات، هر دو طیف از درون خود و شورای منتخب یک کاندیدا را مد نظر دارند که وارد انتخابات مجلس نمایند و به نظر می رسد بیشترین اختلاف به جهت کاندیداتوری دو نفر می باشد که هر کدام دیگری را فاقد مقبولیت و توانمندی می داند.

در همین راستا چغادک نیوز با طرح سوالی از محسن پیرهادی دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت؛ نظر وی را در خصوص حواشی ایجاد شده در استان بوشهر که باعث ایجاد دودستگی و انشقاق بین نیروهای طرفدار این حزب شد؛  جویا شد که پیرهادی نیز با موافقت اولیه در پاسخ به سوالات در ادامه با ادعای اینکه سطح من ملی است و این سوالات استانی است و به بنده ربطی ندارد از پاسخ طفره رفته است .

وی اعلام داشت: اگر از من سوال ملی دارید جواب خواهم داد چراکه من یک دبیر کل حزب و عضو شورای وحدت اصولگرایان هستم و این جزئیات در سطح من نیست.

با وجود اصرار چغادک نیوز که استان بوشهر نیز جزو یکی از استانهای  کشور محسوب می شود و باید در خصوص جریانات بوجود آمده پاسخگو باشید؛ این دبیر کل؛ خود را به عنوان یکی چهره ملی بشمار آورده و به خود اجازه نداده است که در خصوص استان بوشهر اظهار نظر نماید.

حال سوال این است آقای دبیر کلی که بالاترین مسئولیت را در این جمعیت به دست گرفته و عضو شورای وحدت اصولگرایان نیز می باشد چگونه با این طرز تفکر و نخوتی که دارد و به غیر از تهران هیچ استانی را در قد و قواره خود نمی بیند و نگاه سیاسی بالا به پائینی داشته و به دغدغه های نیروهای انقلابی اهمیتی قائل نیست، چگونه می تواند وحدت را در بین نیروهای انقلاب بوجود آورد؟ و چگونه می تواند این بار سنگین  و همکاری با قالیباف برای مجلس و دولت آینده را در این جایگاه به سر منزل مقصود برساند و سامان دهد .

پیشنهاد می شود محمد باقر قالیباف از افراد توانمند و متخصصی در مجموعه خود استفاده نمایند که دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد و تمام هم و غم خود را بر پایه اتحاد و همدلی در بین نیروهای انقلابی قرار داده و به نیروهای ارزشی سایر استانها اهمیت ویژه ای قائل شود نه کسانی که نگاهشان فقط از وی بعنوان پله نمایندگی مجلس و کسب قدرت در دولت آینده است مد نظرشان باشد ./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false