×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
کاندیدای احتمالی حوزه دشتی و تنگستان: با برند مردمی پای به عرصه انتخابات خواهم گذاشت

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر حکایت از آن دارد که نعمت اله سبحانی کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل و کاندیدای دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از حوزه دشتی و تنگستان کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می شود.

در همین راستا نعمت الله سبحانی در گفتگو با چغادک نیوز با بیا ن اینکه تصمیم من برای ورود به عرصه انتخابات جدی و نهایی است، اظهار داشت: با توجه به عملکرد ناموفق دو جریان سیاسی کشور و بی نتیجه ماندن شعارهای آنها، بهترین برند میتواند برند مردمی و مردم داری باشد و قصد دارم وام دار هیچ حزب و گروهی نباشم و با عنوان کاندیدای مردمی پا به عرصه انتخابات بگذارم.

سبحانی با بیان اینکه در دوره قبل از محمد پاکدل چهره جوان و همشهری ام حمایت کردم، عنوان کرد: به فضل الهی برای خدمت به مردم با تمام وجود آماده ام و تلاش خواهم کرد تا در عرصه عمل بتوانم خدمتگذاری و وفاداری خود را نسبت به مردم، نظام و رهبری به اثبات برسانم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم حضور آیا از فرد خاصی حمایت خواهید کرد اظهار داشت ، انشاالله قطعا تا آخر در عرصه انتخابات حضور خواهم داشت اما اگر توفیق حضور پیدا نکردم و برایم ثابت شود فردی بمنظور خدمت بی منت و صادقانه برای مردم و رضای خدا پا به عرصه انتخابات گذاشته و سابقه وی چنین گواهی کند قطعا بر من تکلیف است تا ایشان را در رسیدن به اهدافشان یاری نمایم.

سبحانی با اشاره به اینکه شانس کسانی در حوزه انتخابات بیشتر است که با مردم صادق بوده و در دل آنها جای داشته و به آنها خدمت کرده باشند، عنوان کرد: هم اکنون رایزنی هایی را با اشخاص مختلف داشته ام اما اعتقاد دارم باید فضایی ایجاد شود تا مردم قدرت انتخاب فرد اصلح را داشته باشند یعنی به گونه‌ای عمل نشود که مردم مجبور باشند افراد ضعیف ، محافظ کار و بی عرضه را انتخاب کنند.

وی در پایان گفت : مخالف حمایت گروه ها از خودم نیستم و بدون وابستگی از این امر استقبال می کنم .

لازم به ذکر است؛ این پایگاه خبری در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشره در قالب شنیده ها و تحلیل ها آمادگی دارد تائیدیه و تکذیبیه کاندیداها، جریان های سیاسی و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ دریافت نموده و در قالب خبر موثق انتشار دهد، بدیهی است در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نخواهد بود.

لینک این شماره جهت برقراری ارتباط تلفنی  ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰  می باشد.

لینک این شماره جهت برقراری پیام واتس آپی می باشد.

لینک این شماره جهت  ارسال پیامک  می باشد.

/انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false