×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
رسانه ها به سلامت انتخابات از طریق نظارت رسانه ای کمک کنند/ جهت برگزاری بهتر انتخابات دست یاری و نیاز به رسانه ها دراز می کنیم

به گزارش چغادک نیوز: نشست مدیران مسئول پایگاه های خبری استان با معاون سیاسی امنیتی استاندارو با حضورمدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیر کل روابط عمومی استانداری ومدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در استانداری بوشهر برگزار شد .

رسانه باید کشور و استان را یاری کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در این نشست  با اشاره به رسالت و تاثیر گزاری رسانه ها در سطح جامعه، اظهار داشت: رسانه های می توانند جریان سازی اجتماعی جامعه را بر عهده گرفته و سرنوشت یک کشور را تعیین نمایند که در این راستا حضور شما رسانه ها مبین آن است که کشور و استان را یاری نمائید.

تلاش وافری جهت حمایت از رسانه ها درحال انجام است/ با زبان شکایت با هیچ رسانه ای سخن نمی گوئیم

مجید خورشیدی با بیان اینکه در استان تلاش وافری در حال انجام است که از رسانه ها حمایت شود، عنوان کرد: با تدبیر استاندار بوشهر حتی مواقعی که به ندرت رسانه ها بداخلاقی و توهین می نمایند برخوردی با آنان صورت نمی گیرد و هیچ گونه شکایتی از جانب دستگاه های اجرایی دولت متوجه یک رسانه نخواهد شد و با زبان شکایت با هیچ رسانه ای سخن نخواهیم گفت.

موزه مطبوعات جنوب کشور در بوشهر راه اندازی می شود/ مشکل خانه مطبوعات استان را به جد پیگیری خواهیم کرد

وی با بیان اینکه مشکل خانه مطبوعات استان را به جد پیگیری خواهیم کرد و تلاش داریم محلی مناسب و دائمی را برای مطبوعات در نظر بگیریم، افزود:  بنا به پیشنهادی که در سفر وزیر ارشاد به استان داشته ایم، با توجه به قدمت زیاد مطبوعات بوشهر در سطح کشور، طرح موزه مطبوعات جنوب کشور در بوشهر مطرح شده  که مورد موافقت نیز قرار گرفته است.

سالن کنفرانس ایرنا جهت برگزاری نشست با مسئولین تحت اختیار رسانه ها قرار گرفته است

خورشیدی تصریح کرد: با حمایت استاندار و تخصیص بودجه ، سالن خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان جهت برگزاری کنفرانس های خبری مجهز شده و تحت اختیار رسانه ها قرار گرفته است تا بتوانند با مسئولین ارتباط سازنده تری داشته باشند.

شاخص ارزیابی مدیران ارتباط با رسانه ها می باشد

وی با اشاره به شاخص های ارزیابی مدیران که ارتباط با رسانه ها می باشد، عنوان داشت: مجموعه استانداری تلاش نموده است شرایط را به گونه ای فراهم آورده شود که رسانه ها بتوانند ارتباط قوی و موثر تری با مدیران داشته باشند و شان و جایگاه آنان نیز دربین مردم و مسئولین حفظ شود.

 در برگزاری هرچه بهترانتخابات  دست یاری و نیاز به رسانه ها دراز می کنیم

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهردر خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات در استان، دست یاری و نیاز به رسانه های استان دراز می کنم وامیدوارم با همراهی اهالی رسانه شاهد شور انتخاباتی و جلب مشارکت عمومی و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای باشیم.

رسانه ها به سلامت انتخابات از طریق نظارت رسانه ای کمک کنند

وی بزرگترین ناموس مورد احترام جمهوری اسلامی را رای مردم خواند، و اظهار کرد: در خواست داریم رسانه ها به سلامت انتخابات از طریق نظارت رسانه ای کمک نمایند چراکه نظارت رسانه ایی می تواند نافض ترین عملکرد را داشته و موجبات سربلندی جمهوری اسلامی در این امتحان را فراهم آورد.

محل استقرار خانه مطبوعات در روز خبرنگار به بهره برداری می رسد

در این نشست کرم پور مدیر کل ارشاد اسلامی استان از تخصیص بودجه ای برای ساختمان خانه مطبوعات استان خبر داد و گفت: با پیگیری های معاون سیاسی امنیتی استانداری مکانی مناسب برای خانه مطبوعات در نظر گرفته شده است که در روز خبرنگار به بهره برداری خواهد رسید و در تلاش هستیم مکانی ثابت را در نظر بگیریم که هویت مستقلی داشته باشد .

وی همچینین به تبیین دستورالعمل بیمه خبرنگاران و آگهی به پایگاه های خبری پرداخت و گفت: آمادگی داریم کارگاهی راه اندازی نمائیم که پیرامون توزیع آگهی ها و بیمه اهالی رسانه  توضیح داده شود .

 اگر حساسیتی که رسانه ها ایجاد نمی کردند شاید موضوع کودک آزاری با این شدت پیگیری نمی شد

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نیز در این نشست ضمن تشریح جزئیات و واقعیت های کودک آزاری در بوشهر، عنوان کرد: این موضوع در دستورکار مقام قضایی قرار دارد و اگر حساسیتی که رسانه ها ایجاد نمی کردند شاید این قضیه با این شدت پیگیری نمی شد، بلافاصله پس از این اتفاق توسط معاون سیاسی امنیتی استانداری کمیته امنیتی ۱ و ۲ تشکیل داده شده است .

۸۵ درصد از کودکان کار در بوشهر افغانستانی هستند

عباس برزگر زاده با اشاره به اینکه شرایط استان در بحث کودکان کار شرایط وخیمی ندارد، تصریح کرد: بر اساس آخرین رصدی که انجام شده است بالغ بر ۸۵ درصد ازکودکان کاری که در چهار راه ها و میادین بوشهر کار می کنند افغانستانی هستند چراکه فرهنگ افغانستانی ها این است که چه فقرباشند و یاغنی، کودکانشان باید کار کنند .

کودکان کار بصورت حرفه ای فلج و فروخته می شوند

وی اضافه کرد: معمولا این کودکان بصورت حرفه ای فلج شده و فروخته می شوند و ما بازار کار آنان را با کمک های خود این چنین تامین می کنیم، کودکانی که دارای مجوز هستند توسط امور اتباع خارجه اخطار داده می شوند و افرادی که فاقد مجوز هستند طرد خواهند شد .

عادل دهدشتی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز در این نشست از رسانه ها درخواست کرد جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و روشنگری پیرامون قانون انتخابات تلاش نمایند .

در حین برگزاری این نشست نیز عباس برزگر زاده مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در حرکتی فرهنگی با همراهی معاون سیاسی امنیتی استاندار در اولین روز مردادماه که زاد روز حسین سرمشقی از حاضرین در جلسه و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز بود، وی را سورپرایز کرده و طی آئینی تولد این خبرنگار هم استانی را تبریک گفتند./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false