×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
کاندیداها محترمانه در حال دور زدن قانون انتخابات هستند/ مردم فریب وعدهای نامزدهای انتخابات را نخورند

نورالله آذرخش خو در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: مردم غیور وانقلابی ایران در طول چهل سال گذشته، در حفظ این انقلاب و نظام اسلامی و در حمایت از رهبراین انقلاب لحظه ای غفلت ننموده اند و هر جا که دشمنان قسم خورده این انقلاب قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند با حضور به موقع خود مشت محکمی بر دهان این مستکبران جنایتکار زده اند.

مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهر افزود: اگر انصاف را در نظر بگیریم، این دولت و مجلس کنونی حق این مردم نمیباشد، هر چند که خود ما(مردم)در انتخابمان اشتباه داشته ایم ولی نهادهای نظارتی نیز بی تقصیر نمیباشد.

وی با اشاره به اینکه اسفند ماه امسال انتخابات حساس و سرنوشت سازی را خواهیم داشت: اینبار باید همه ما(مردم) هوشیار و بیدار باشیم و تمامی مسائل مربوط به این انتخابات را رصد نموده و فریب وعده ها و تحرکات افرادی را که با شعار حمایت از رهبری و دلسوز نظام وانقلاب بودن، شروع به تبلیغات غیر مستقیم وغیر قانونی انتخاباتی خود نموده اند را نخوریم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد: متأسفانه از گوشه و کنار شنیده و بعضا مشاهده میشود، افرادی که کاملا برای همگان واضح و روشن میباشد که قصد کاندیدا شدن دارند، بر خلاف مصوبات شورای نگهبان فعالیت انتخاباتی خود را شروع نموده اند و محترمانه در حال دور زدن قانون انتخابات هستند .

وی ادامه داد: آنان با برنامه ریزی وهماهنگی از پیش تعین شده در تلاشند تا توسط چهره های انقلابی و مسئولین ارشد استانی و یا کشوری در مراسماتی مانند یادواره شهدا، روز خبرنگار و مراسمات مختلف اینچنینی، به بهانه سخنران و یا مداح ویا فرد برتر و… بودن از آنها تشکر گردد و از همین حالا و به همین طریق اصلح بودن خود را به مردم نشان بدهند و متأسفانه تر اینکه بیشتر این افراد در تلاشند تا به صورت باندی به مجلس ورود نمایند که این خود نوعی عوام فریبی و خلاف قانون و شرع اسلام عمل نمودن میباشد و تبلیغ غیر قانونی انتخاباتی محسوب میگردد.

مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه شورای نگهبان میبایست از همین حالا از تمامی توان و ظرفیت خود استفاده نماید و همه تحرکات این افراد را زیر نظر و رصد نماید, افزود: «انحرافات اخلاقی»، «فساد مالی»، «التزام به ولایت فقیه»، «دو تابعیتی‌ بودن»، «سفرهای خارج و ارتباطات خارجی» از محورهایی است که خصوصا در این دوره باید بیشتر مورد توجه تیم‌های تحقیق و بررسی صلاحیت شورای نگهبان قرار بگیرد.

نورالله آذرخش خو تصریح کرد: بخش زیادی از مردم نسبت به فسادهای صورت گرفته در مجلس کنونی توسط نمایندگان معترض‌اند و این فسادها را ناشی از عملکرد گذشته نهادهای نظارتی می‌دانند و معتقدند با وجود نهادی مانند شورای نگهبان، نباید چنین افرادی احراز صلاحیت شوند و به نام مدافع و دلسوز نظام وانقلاب بودن اعتماد آنان را جلب نمایند .

وی عنوان کرد: اگر خدایی ناکرده این دوره دقت و تحقیق و تفحص لازم صورت نگیرد قطعا نفع خاصی برای مردم به همراه نخواهد داشت و به قول سردار قالیباف فقط برای قشر چهار درصدی اثر بخش خواهد بود.

مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: خوشبختانه بر اساس اخبار واصله،شنیده ایم که،شورای نگهبان لیستی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم را تهیه کرده و به تیم تحقیق و بررسی صلاحیت‌های انتخاباتی ابلاغ نموده است و از حالا نسبت به جمع‌آوری اسناد، مدارک و تحقیقات کامل نسبت به این افراد اقدام نموده است تا در صورت قطعیت ثبت نام این افراد، سریعا و با دست پر نسبت به بررسی صلاحیت آن‌ها اقدام نماید.که جای تقدیر وتشکر ویژه دارد.

وی گفت: این پیش دستی به خاطر این است که محورهای تحقیقات و تأیید صلاحیت‌ها در سال‌جاری تغییر کرده و شورای نگهبان با دیدگاه جدیدی!! می‌خواهد برای بررسی صلاحیت‌ها اقدام نماید.

آذرخش خو ضمن تقدیر وتشکر مجدد از این اقدامات انقلابی شورای نگهبان، اظهار کرد: از این نهاد انقلابی انتظار میرود تا تحرکات افراد اینچنین(کاندیدای احتمالی)خصوصا نمایندگان کنونی و اطرافیانشان را در همه استانها و شهرها و بخش های سراسر کشور رصد نماید.

وی افزود: همچنین جلسات وکمک های مالی چندصد میلیونی مستقیم وغیر مستقیمی که به بهانه های مختلفی مانند کمک به ورزش و یا باشگاهای فوتبال و یا سوء استفاده از روابط و موقعیت های فامیلی که با مسئولین ارشد کشوری واستانی دارند و بریز و بپاش پولهای هنگفت میلیونی که جهت جلب اعتماد مردم مومن وانقلابی ایران اسلامی خواهد بود را کاملا رصد نماید تا انشالله همه این موارد در روز تأیید صلاحیت افراد مدنظر قرار گیرد و عدالت و قانون اسلامی انتخابات کاملا اجرایی و رعایت شده باشد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false