×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
false
true
جمنا از فردی حمایت خواهد کرد که مقبولیت داشته باشد/ موتلفه تا به نتیجه نرسیدن جمنا و شورای وحدت، گزینه خود را معرفی نمی کند

عبدالله فاتحی در گفتگو با چغادک نیوز پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر اظهار داشت: حزب موتلفه استان بوشهر در خصوص تصمیم گیری و انتخاب کاندیدای اصلح مورد حمایت جریان انقلابی به تنهایی تصمیم گیری نخواهد کرد و دبیر حزب عضو جمنا بوده و به صورت جمعی با همفکری جمنا و شورای وحدت اصولگرایان گزینه نهایی را انتخاب خواهد کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه جمنا از فردی حمایت خواهد کرد که مقبولیت داشته باشد، اضافه کرد:  تا زمانی که جمنا و شورای وحدت به نتیجه نهایی نرسند حزب موتلفه هیچ کس را به عنوان نامزده معرفی نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه معیار ما برای جمنا جلب اکثریت آراء مردمی در نظر سنجی هاست، افزود: هنوزدعوتی از سوی جمنا از نامزدهای انتخابات مجلس به عمل نیامده است و بعد از ثبت نام، کاندیداها دعوت خواهند شد تا تعهدنامه همکاری را امضاء نمایند.

عبدالله فاتحی عنوان کرد: نشست حزب موتلفه و جمنا بصورت مشترک برگزار شده و هیچ جلسه ای بدون حضور اعضای جمنا برگزار نشده و در این راستا جمنا بیش از ۲۴ جلسه پیرامون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر برگزار کرده است ولی هنوز از افرادی که اعلام نامزدی کرده اند دعوت به عمل نیاورده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر افرادی از دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در عرصه انتخابات اعلام حضور کرده اند ولی هنوز راجع به اینکه نامزد اصلی دو جریان چه کسانی هستند تصمیمی گرفته نشده است./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false